2012年12月17日 星期一

抹茶館@屯門 - 又錯又漏

moved

抹茶館

地址 : 屯門屯順街1號屯門市廣場2期UG樓21號舖
電話 : 242682 0969
消費 : 詳情如下
整體評價 : fair


2 visits
nov 25 & dec 02, 12............2次都喺嚟lunch..................叫咗 :

1) 柚子胡椒風味香蔥鹽燒豚肉丼 (hk$69)
-第1次上錯唔知喺碗咩雞嘅有湯物體,侍應拿走後講廚房會再整過,佢嘅餐牌都唔算好多嘢啫,而且佢喺用部handheld落單,都唔喺手寫,理應落錯單嘅機會好少,我見個名咁長,只讀咗前段+指住menu張相
-因為都喺等,無嘢做,我又keep住咗個餐牌,所以就想搵吓頭先嗰碗喺咩,不過唔多搵到
-第2次上枱都喺有d錯,事關都無柚子同胡椒,只喺1個無汁無sauce嘅香蔥鹽燒豚肉丼
-我已經有點趕時間,沒有興緻拉侍應來問個明白,再叫都唔知又要攪幾耐,照食就算
-豬肉入口幾暖熱,調味唔重手,有燒嘅香氣,豬嘅原味,唔乾
-只喺全碗1d汁都無,又漏咗放柚子胡椒,所以比較乾寡,整體味道亦變得單調
-好彩伴以熱湯1碗濕吓口,上湯底+蔬菜,唔會好味精,味道都自然順喉
-米飯短少精幹,唔喺絲苗米,腍度中等
-呢間新店無論廚房/侍應都好生手,take order錯,廚房又放少咗材料




2) 抹茶芝士慕絲蛋糕 (hk$49)
-同1個侍應同我落單,我都喺指住menu張相同講咗頭幾個字
-當侍應同我覆單時,佢就input咗抹茶提拿米蘇,我即同佢澄清,提拿米蘇喺另1樣嘢,我要嘅喺芝士慕絲
-佢連望吓個客指住d咩都唔留心/收唔到,我都唔知佢handheld嘅menu次序喺咪同客人本menu唔同,又或者佢第1日返工
-粉末撒得太多,影響入口時嘅口感,部份抹茶粉停留於牙齒上,很"鞋"口
-白色cream很滑,沒多甜
-最底嘅綠色mousse,抹茶味1d都唔出,只食到yoghurt嘅酸味,呢個我無expect過,都幾膩,+埋cream,更膩
-所以只能免強食咗1/2就放棄.............唔喺全因為飽,而喺唔對口味..............覺得自己有點浪費

3) 傳統抹茶 (hk$19)
-侍應端來時,都會教你點沖碗抹茶,如果最後太濃,可以問佢再+熱水
-先用小小熱水沖,很草綠,入口好濃茶味,未算好"劫"
-伴以小甜白丸子,丸子軟糯,不錯



4) 香蔥芝麻生薑燒豚肉丼 (hk$69)
-本來諗住叫cabonara烏冬,但坐底聽到格離枱嘅小妹妹話佢食緊嘅好似番茄拉麵/烏冬好難食,所以改變主意,食番飯算了
-叫佢喺因為隻溫泉蛋,就算今次又無汁又無sauce,都起碼有蛋汁先啦,hahaha
-豬肉水準同上次大致相若,不過個名同menu張相都有芝麻,但呢個好明顯無,可能又漏咗"審"落去呱
-反而上次嗰碗唔應該有芝麻(個名同menu張相都無),就有喎
-整體都不俗
-同樣伴以1碗湯



後記
1) 店內環境


2) 其實第1次嚟,唔止take錯order,連埋單都bill錯,賬單上多咗1個甜品.............又要revise張單,真喺越趕時間............越多不必要嘅事拖住我

3) 第2次來時,見到第1次來嘅冒失女侍應...............當然避開唔叫佢落單啦

沒有留言:

張貼留言