2011年1月8日 星期六

Cafe de Country Art@大埔 - 遠離煩囂

地址 : 大埔大美督龍尾村64B
電話 : 2824 1812
消費 : $260/head (ie total $775)
整體評價 : good

友人問我有無試過呢間.........真喺聽到未聽過呀,原來在大美督...........幸好友人倆載我去載我返............jan 01, 11,3人叫咗 :

1) 麵包籃 (免費)
-唔熱,但好脆,不過無蒜蓉味



2) 鮮野菌黑松露忌廉湯 x 2 (@hk$54)
-試了友人1啖
-真喺好濃菌味,很鮮
-very gd


3) 南瓜忌廉湯 (hk$48)
-我跟or d食家嘅介紹
-很自然嘅南瓜甜味,亦食到有南瓜煲到起沙
-gd


4) 金芝麻醬配農場溫泉鮮蛋溫室番茄煙肉沙律 (hk$78)
-蔬菜新鮮,而芝麻醬亦香濃


5) 白酒煮鮮蜆 (hk$78)
-1碟得7-8隻
-不過overcook咗,老咗d,肉不厚,亦唔多鮮甜
-呢日嘅蜆普通

6) 達利烤雞-1/2隻 (hk$138)
-寫明用新鮮農場活雞
-呢隻雞喺呢度嘅名物
-餐廳幫我哋切埋先上碟
-我只試咗少少脾位嘅肉咁啦
-真的很嫩,很juicy
-問了友人其他部份嘅肉質如何,友人話胸位都唔"鞋",以胸位嚟計,都ok滑
-個汁濃味
-果然不錯


7) 紅酒燴和牛面頰 (hk$148)
-本來喺想叫西班牙烤乳豬,不過賣晒........但店員不停同我講隻乳豬有幾好,我笑言 "你仲要同我講好好味添..........但你又無得比我食".........店員就講 "咁你咪可以嚟多次囉"
-我又破戒食咗少少啦
-我只過2次牛面頰,但呢個就好有彈性,因有好大條筋膜,食唔到纖纖嘅肉質,而是1舊彈口嘅肉
-佢唔喺唔腍,不過食落比我中式feel強烈過食緊西餐

8) 心太軟朱古力布甸 (hk$56)
-上枱時,朱古力漿已流咗出嚟,賣相扣晒分
-裡面仲有流漿喎,朱古力味都好濃,好純,但唔夠"杰"身
-不過個皮就唔脆之餘,仲偏軟添,1點都唔挺
-記得有個朋友曾自家製過心太軟,話比我聽,如想裡面有澎湃嘅流漿,就唔好焗得太熟,唔好焗太耐
-咁呢個出品就喺焗得過短時間了


9) 木糠蛋糕 (hk$48)
-雪硬版的木糠,所以令我諗起澳門嘅9如x...........macau, macau, i miss u
-奶味都出,都不錯
-不過友人喜歡食軟版的木糠,相信佢麻麻哋鍾意呢件嘢


 
後記
1) 餐廳外牆




2) 餐廳內環境+menu


3) 多謝友人車出車入..........又收平咗我

4) 嗰晚被安排坐2樓,只得我哋嗰枱,完全包場..............淨喺偶然下層嘅客人上嚟去厠所啫

2 則留言:

  1. 好遠呀, 否則真係想為佢的心太軟試一次 (希望我個次o岩timing啦~~)

    回覆刪除
  2. 係啦, 好羨慕+好同意我係見一個想食一個, 有機會俾你睇我殘殺過的心太軟全相集, 都幾驚人架 p.s. o係OR依間餐廳的中文名都幾娘~~

    回覆刪除