2011年1月11日 星期二

向華叔致敬

jan 06, 11...........我放工後去到立法會向華叔致敬...........但就行近時,見到有對中國籍嘅男女...........竟然喺度影相...........女的就站在華叔嘅backdrop前.........擺明拎華叔嚟做背景........男的就揸機仔影.........我就同自己講 "呢d嘢都要影相..........唔喺亞化?_?"..........我在他們中間經過...........鄙視了女的1眼........我無睇真究竟女的有無笑住口咁影

你估嗰度喺景點呀..........要影底作為到此1遊嘅憑證?...........佢哋嘅年紀並非少不更事嘅靚仔/靚妹..........我估計大約25-30嵗啦..........我唔知佢哋喺咪香港人(因佢哋無講嘢)........定喺遊客,不過真喺1d尊重都唔識............我當你唔識華叔..........人哋個backdrop雞乸咁大隻字寫永遠懷念之類嘅中文字,又有黑白相.........set晒kiosk簽弔唁册..........仲要喺人哋前面影相,做主角

見到呢個情景...........我即刻諗起菲律賓人喺遇難港人嘅地點影相1樣.......咁不知所謂

3 則留言:

  1. 下, 咁都得?? 只可嘆一句, 依個世界真係乜人都有.......

    回覆刪除
  2. 有無聽到佢唱:誓相隨 或者唱:你飛天,我飛天、你跳海,我跳海呀先生 如有的話,請給予機會影張遺照 在此影相太過份

    回覆刪除
  3. 無知人士呀,原諒佢啦!

    回覆刪除