2008年7月29日 星期二

車仔麵之家@灣仔 - 連立食都無位


地址 : 灣仔晏頓街1號A
電話 : 2529 6313
消費 : $26/head
整體評價 : fair

jul 11, 08來lunch,叫咗 : 
1) 4餸粗麵
-有蘿蔔,翼尖,紅腸同豬皮
-原來都幾細兜,嗰日我都唔肚餓,都食得晒
-蘿蔔甜,又無渣; 翼尖滑,又有雞味; 湯底好夠味
-不過粗麵就普通,腍咗d
-其實咁多人嚟食都喺因為個秘製沙爹醬,之前友人同我講,食唔到辣都要+少少,咁我就聽佢講,要少少,但真喺幾辣呢~~
-整體ok啦


後記
1) 我1早就知會好多人,所以我已經做好立食嘅準備,但可惜張短企位枱仔已經客滿(全店無坐位),我無理由夾硬佔埋去,我又唔可以堅到企住,揸住碗嘢凌空食,所以最後都喺外賣算罷


點樣去???
1)mtr灣仔站.........b2出口..........轉左

2) 去到通道尾..........

3) 之後直行

4) 無幾耐,見到左手面嘅安全島.........過去對面嘅互信大廈..........之後轉右

5) 直行去到街口..........過馬路去對面嘅和昌押舊式建築物........小心車

6) 直行到街口...........見到船街個路牌

7) 繼續直行.........

8) 繼續直行.........對面就喺間教堂

9) 繼續直行.........

10) 繼續直行.........直至見到對面街角喺間衛蘭軒酒店,轉左入呢條街............中段就喺

7 則留言:

  1. 好耐冇嚟探你, 你好嗎?

    回覆刪除
  2. 有無食哂香港古老食肆, 我的blog有張名單

    回覆刪除
  3. 係唔係太多人去搞到無位?

    回覆刪除
  4. Deli Prince Club 美味少爷7/29/2008 5:13 下午

    ''


    回覆 刪除
    jj 34分鐘前
    加入BLOG友 加入黑名單

    agree............coz last time v order similar dishes like u~~~
    very delicious ''
    have you read my comment of Koheitsu 小平津, or you just see the pictures and then... ? i have not mentioned the meal is delicious. in fact, it is a poor experience and i would not visit again. the whole record is to scold koheitsu.

    回覆刪除
  5. 可謂立食呀?

    回覆刪除
  6. 嘩 駛唔駛咁多人咁支持呀

    回覆刪除
  7. 其實去呢間野,出金鐘站(太古廣場三期出口)行過去可能仲近啲.

    回覆刪除