2008年7月1日 星期二

Antique Patisserie & Fine Chocolates@銅鑼灣 - macaron


地址 : 銅鑼灣軒尼斯道555號崇光百貨地庫2層
電話 : 2573 6998
消費 : $33/ head
整體評價 : good 

2nd visit
jun 21, 08,嚟買咗3個macaroon當lunch : 

1) macaron
-買咗草莓朱古力,mocha,framboise桑莓
-個皮1咬就破/裂開,証明好鬆
-但個桑莓味只喺有表面嘅紅紅哋,但唔知點解會重杏仁味
-反而個草莓朱古力就唔錯,中間個朱古力醬心好朱古力
-mocha喺正常嘅咖啡味


後記
1) 個counter放咗11種味嘅macaron,個presentation好吸引

2) 因為友人+blog友都讚過呢間嘅macaroon,所以行開街就嚟買,可惜最想試嘅earl grey味就無。店員堅稱唔喺今季嘅味,我話友人唔喺好耐之前買嚟食過,佢就話自己新嚟,但繼續話呢季喺無呢個味。service麻麻,信相佢個supervisor應該同佢講過唔好同d客硬拼,尤其喺呢d咁無傷大雅嘅問題,你話唔好意思,今日無喎,咪得囉。而且你又話自己新嚟,你又憑咩咁肯定呢????


點樣去???
1) 銅鑼灣sogo..........唔洗教啦

5 則留言:

  1. 啲macaron好似幾大個喎,幾多錢1個呀 .......earl grey味? 同LGB啲又點俾法

    回覆刪除
  2. so good!
    i like colorful macaroons!

    回覆刪除
  3. Deli Prince Club 美味少爷7/02/2008 6:04 下午

    yes, she is too stupid to argue with you - such a big customer.

    回覆刪除
  4. 乜原來你講緊個網友係我呀........我都估緊你係咪講緊我 ,但係我睇返自己篇blog,明明係買咗lgb喎.....咁咪諗應該唔係講緊我囉
    咁嗰個妹妹仔實抓哂頭啦 ..........不過可能你下次再去就有earl grey味喇

    回覆刪除
  5. 呢間我曾食過一種“朱古力磚”咁的硬蛋糕,22元件,好食到不得了,隔一星期去搵唔到,佢話分季節,出完就換款。

    回覆刪除