2015年7月8日 星期三

Tinello@灣仔 - 相同menu

Tinello

地址 : 灣仔港灣道28號Brim 28灣景中心1樓1號舖
電話 : 2511 0982
消費 : ~hk$130/head
純個人評價 : fair


















jun 12, 15 (fri)..........2人嚟lunch................叫咗 :

1) 麵包 (免費)
-佢嘅麵包喺有點質素,moist,鬆,有點牛油香...........質感介乎蛋糕同麵包之間

2) set lunch x 2 (@~hk$118)
a) starter x 2
i) soup
-嗰日喺雜菜湯,我無試飲

ii) caesar salad
-我就要沙律
-菜新鮮,crispy,略嫌parmesan cheese大片咗d

b) main x 2
i) pasta of the day
-今日喺penne,tomato sauce
-個sauce濃味.........不過食多2啖............味道過份豐富............有點唔天然...........仲有點膩

ii) steak
-我無試到友人

c) dessert x 1
-甜品同drink只能either 1
-我揀咗甜品
-喺tiramisu+球溶溶哋嘅雪糕

d) drink x 1
-友人叫咗熱檸茶


後記
1) 之前1日...........我去咗附近嘅angus...........食完睇咭片先知...........angus同tinello喺同1個 group..............但無諗過佢哋嘅menu喺1樣............無嘜誠意................咁點解唔用同1餐廳名呢?...........所以連食2餐.............幸好可以揀未試嗰d

沒有留言:

張貼留言