2015年7月22日 星期三

Noodlemi@灣仔 - 食1次都嫌多 (closed)

closed

Noodlemi


地址 : 灣仔港灣道28號Brim 28灣景中心1樓12號舖
電話 : n/a
消費 : ~hk$68/head
純個人評價 : below average

























jun 29, 15 (mon)..........2人嚟lunch................叫咗 :

1) 牛肉越式河 (hk$68)
-我已經揀佢嘅signature嚟叫
-佢喺take away setting..........應該無廚房...........全部嘢都喺匹埋匹埋............就serve得
-佢有幾張細枱............就算堂食,都喺入落外賣器皿內
-河粉同湯分開上
-見個粉都有齊配料,又紅辣椒, 新鮮herbs,芽菜,新鮮青檸等
-自行撈埋...........個湯底味道唔豐富.........喺濃味,但得個鹹字,無咩惹味...........甜味淡薄.........更遑論層次..............我諗到嘅形容詞喺板直,硬磞磞 (sorry,我知道喺比較難理解,但佢個湯底的確比咗呢個怪感覺我)...........完成失晒靈魂
-個河粉都唔得...........質感帶微粉腍
-個牛肉都ok啦


後記
1) 友人叫嗰樣都唔多好..............後來食食吓佢遇到同事.............我哋都話麻麻哋..........叫佢哋食第2間好了

2) 唔好睇價$$$$..........味道都交唔到功課............望埋個價$$$$............更覺搵笨.............佢有間正店喺上環.............相信有廚房設備...........見人寫讚多過彈.............不過除非有可靠朋友食過話得.............我先會去幫襯............否則免浪費quota同$$$$

沒有留言:

張貼留言