2015年7月24日 星期五

iBakery@灣仔 - 抺茶+曲奇

iBakery

地址 : 灣仔合和中心 (臨時舖)
電話 : n/a
消費 : 詳情如下
純個人評價 : very good



2 visits
jun 13 (sat) & jul 2 (thu), 15 .............先多謝食友買來蛋糕請大家食...........之後就自己走去買曲奇 :

1) 京都抹茶手工蛋糕 (hk$118)
-summarize雜誌上寫 "上年ibakery同京都hyatt合作推出抹茶曲奇............今年請來京都hyatt首席餅師安田俊二指導.........用上著名的衹園辻利抺茶..........hyatt recipe"
-見報導寫香港版無+黑糖,甜度較低...........抹茶份量多d..........味道都濃d
-蛋糕都幾綠色..........入口鬆軟,又夠moist..........抹茶味出..........甜度唔高...........的確比想像中好味.......very good
-再多謝食友請我哋食咁好味嘅蛋糕.............10個like
-有機會我都去買1個...........仲要試埋個抹茶曲奇呢..............食好嘢之餘,又支持到社企

2) 抹茶曲奇100g - 少甜 (hk$48)
-今年都有出抹茶曲奇............聽店員講..........今年仲+有少甜version
-因為香港market喜好少甜...........會好賣d.........所以有2種唔同嘅綠色盒.........另外1個淺暗綠色盒喺原味
-我都揀咗少甜 (深草綠嗰盒)..........1來自己口味都無以前咁好甜..........2來屋企人少甜就夠
-100g有10片
-抹茶同牛油味並重...........整體其實好唔錯............但鬆度始終無下面嘅腰果同棒子咁鬆化 (因為牛油勁d)

3) 棒子 (hk$35)
-我個心咁多.........於是我問店員仲有咩推介..........佢問我鍾唔鍾意食牛油味重嘅曲奇...........of course
-呢個我試食咗先買..........1包有7粒
-好鬆化喎............可知牛油都肯定好重手先有咁嘅效果............又唔喺成日食........無所謂啦
-呢個嘅棒子已打碎晒混入全個曲奇內.........好有棒子香

4) 腰果曲奇 (hk$30)
-呢個無試食sample...........佢話鬆度同棒子曲奇1樣.........只喺呢個帶少鹹...........ok,買得
-1包有7粒
-的確好鬆化.........面頭嘅腰果經焗過後........有nuts香
-咁又唔喺真喺明顯鹹.........都喺偏原味多d
-果仁嘢..........我1貫都like


後記
1) 店員同我講呢度喺臨時舖位...........合和好好用象徵式hk$1/月.............租比佢哋幾個月

沒有留言:

張貼留言