2015年7月30日 星期四

K-Roll@灣仔 - 韓式速食

K-Roll


地址 : 灣仔港灣道28號Brim 28灣景中心1樓104號舖
電話 : 2806 3488
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair



















2 visits
jun 3 (wed) & jul 14 (tue), 15.......共叫咗 :

1) bulgogi k-roll (hk$50)
-上次去韓國無機會食到韓式壽司
-又見到人哋寫k-roll唔錯................揀來牛肉
-不過牛肉嘅惹味度不足............整體味道平淡/flat咗d
-ok啦
-第2次嚟發現佢有spicy sauce..............不過要問先比
-蘸埋個spicy sauce會好味好多

2) 粟米茶 (hk$12)
-第1次飲..............又幾有粟米味喎

3) 蝦 korrito (hk$62)
-第2次嚟,我食呢個korrito..............雖然我唔知喺嘜...........佢有成5款餡..............店員話最多人叫雞肉............不過雞唔喺我嘅朋友............佢就推介蝦
-同樣都喺紫菜捲住..........不過粗大d...........餡料多d
-喺吉列蝦,有1000島醬
-見到前面個客先知另有韓式辣醬攞..........不過要request先有............濃味,甜中帶辣............我覺得呢個醬甜得嚟都唔好話唔辣 (我嘅level)..............但友人話1d都唔辣
-+埋1齊食,果然錦上添花
-味道的確豐富過上面嘅k-roll

4) milkis soda (hk$10)
-我未飲過.............友人話都ok
-後來我喺d零食舖見到.............平到只需$5/罐..............$11/3罐添~~~
-不過我覺得味道都唔似忌廉鮮奶..............反而有點乳酸味

5) 提子汁 (hk$12)
-友人的,無試到


後記
1) 呢間唔喺好...............不過都叫做可以食得吓..................好過附近嗰間越南嘢..............友人自己間唔中會嚟食韓式辣麵............佢話呢個好味d............但佢食得辣都話幾辣吓..............所以我唔洗試

沒有留言:

張貼留言