2015年7月26日 星期日

眼藥水

jul 4, 2015 (sat).............行經藥房...........入去配番支眼藥水 (hk$56).............呢支滴完..........就算流經喉龍吞口水都無苦味..........曾經喺普通科醫生開過支眼藥水比我..........滴完無耐...........吞口水喺帶苦的

記得上年我爆完左眼微絲血管.........紅都未腿.........另1隻眼又爆........從未試過2隻眼1齊爆微絲血管..........於是急急去睇眼科醫生.......佢幫我放大瞳孔驗眼.......check過無事.........不過就好乾.........我問醫生隻眼成日都好似有嘢入咗佢咁........好"銀"吓.........佢話呢個就喺眼乾嘅表現.......於是就開咗支眼藥水比我平時用

後來喺電視有講眼乾症..........喺香港都幾普遍..........尤其宜家年紀大咗.......又成日用神對住電腦........淚液不足

apr 26, 2016 update : 喺灣仔藥房竟然仲平d.........hk$50咋


沒有留言:

張貼留言