2015年7月6日 星期一

Cats' eye@灣仔 - 過大期望

Cats' eye

地址 : 灣仔汕頭街25號地舖
電話 : 2891 8986
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair



















2 visits
may 15 (fri) & jun 7 (sun), 15.......共叫咗 :

1) 咖喱濃茄汁蛋包飯 (hk$78)
-第1次嚟,當然先叫我最鍾意嘅蛋包飯
-佢有3款汁..........我放棄唔要忌廉............左邊喺咖喱,右邊喺茄汁牛肉
-個蛋都滑.........但唔喺好like嗰種厚度,會流蛋汁.........都ok不錯了...........香港好味嘅蛋包飯唔多
-我鍾意個濃茄汁.........個牛味好濃..........失肉粒粗大,又炆得鬆腍
-好enjoy!
-食完碟底仲露出1隻貓

2) cats' eye特製薯仔沙律 - 小 (hk$18)
-我對薯仔沙律都like..........見佢寫得咁special..........當然要叫嚟試吓
-佢嘅薯蓉內又會粗大粒薯仔.............有唔同嘅texture.............味道帶點酸............我覺得似落咗小小白醋
-亦混有青瓜薄片
-ok的,無又無想像中咁突出

3) 3色腸 (hk$28)
-有香草豬肉腸,芝士雞肉腸同純豬肉腸
-不過煎得幾油膩吓
-味道上我除咗有得出香草味,法蘭克福腸味外...........芝士唔多覺

4) 100%鮮橙汁 (hk$18)
-我見到寫住100%鮮橙汁...........都慎防有詐...........拉個店員嚟問...............喺咪真喺鮮榨?.............佢話喺工場做...........我再問唔喺罐頭貨嚟架馬?
-嚟到見到咁混濁又深嘅顏色我都知lai嘢..........飲落去帶有現成貨嘅甜味..........就算有鮮榨橙汁成份...........都唔會多
-宜家有商品說明條例.............100%!!!!.............落單前問咗個店員仲喺堅持自己做.............已經可以告得

5) 手打和牛漢堡燉肉汁 (hk$98)
-呢個喺我另1個target
-個蛋黃來到時已sir咗出嚟.............賣相喺差少少...........但都無問題............味道行先
-個牛肉汁過濃咗d
-但對我嚟講,最有問題喺個漢堡............自從有次去過soho嘅nxx之後,先知道肉丸喺要+麵包碎去令個肉丸唔好散開...........不過呢個鬆腍到食唔到些微嘅肉質............口感似喺浸腍咗嘅麵包咁..........所以我懷疑佢落麵包嘅比例好高
-所以最後食晒d飯...........剩番少少漢堡


後記
1) 店內環境

2) 第2次嚟叫嘅嘢唔多掂...........已試晒有興趣嘅嘢............唯獨蛋包飯可以食得吓..............我肯定唔洗再嚟!

3) 佢lunch勁多人.............weekdays要~12:00 noon好嚟到..............就算sun..........都最好<12:15pm嚟

沒有留言:

張貼留言