2014年2月27日 星期四

singapore laksa

feb 06, 14趁屋企人喺cny回來..........1於同樽laksa paste開光..........試整咗 :


材料 (4人)
-laksa醬1樽 (新+坡買嘅"和合"牌子............我當然無咁叻自己整laksa soup base)
-椰漿1罐
-蝦適量
-魚片適量 (赤柱嘅民益買.........但質地過份彈實,很假/artificial)
-魚蛋適量 (赤柱嘅民益買.........呢個ok)
-豆卜
-芽菜
-蛋2隻
-粉 (泰國買嘅)
-鰤魽 (optional.......我無+)
-laksa leaves (optional.........我無+)


steps
(1) 先蒸熟d蝦.......去殼......碟內嘅蝦汁備用

(2) 煲熟d芽菜,魚片同魚蛋.........備用

(3) 烚熟晒d蛋..........cut half備用

(4) 將豆卜cut half備用
(5) 用1樽laska醬.........+3樽水..........煲滾後........就+1樽椰漿 (用番laksa paste個樽嚟量........not 1罐), +豆卜, +蒸後嘅蝦汁...........煮到滾起為止...........熄火 (份量比例..........我喺跟樽上嘅instruction.........不過試味後過辣.........再+多咗1/2樽椰漿)

(6) 另煲水煮粉...........先唔好煮到熟透 (8成左右)...........撈起..........用食用水沖吓佢備用
(7) "匹"2"殼"剛才煮好嘅laksa soup (淨soup,無豆卜) 到另1煲內.........滾起後.............+粉再煮幾煮..........直至個人喜好嘅texture
(8) 我喺逐碗逐碗煮 (每人texture要求唔同)........屋企人食先......我嗰碗喺再+多d椰漿 (因對我嚟講仍是太辣)
(9) 上碗後...........舖上豆卜,芽菜,魚片,魚蛋,蝦,1/2隻烚蛋
(10) 完成!


下次改善位
-要搵過另外1間嘅魚片
-芽菜煮短d時間.........因現在唔爽口
-試吓另外嘅laksa paste牌子
-+埋鰤魽會更似新+坡嘅laksa




4 則留言:

  1. 勁呀, laska都煮到, jj又升呢了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha..........邊喺呢!..........如果個laksa soup base都喺由我煮出嚟...........咁先真喺升呢~~~

      刪除
  2. 妳依家好叻丫,又煮得又辣得,like!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...........你咁講..........我會hill架~~~
      我會繼續努力!

      刪除