2014年2月9日 星期日

壹碗麵@鰂魚涌 - 舊同事聚首

壹碗麵

地址 : 鰂魚涌濱海街48號地下
電話 : 3482 9981
消費 : hk$110/head (ie total hk$550)
純個人評價 : fair與good之間


















2nd visit
jan 23, 14.........5人來dinner...........共叫咗 :

1) 2人套餐 x 2 (@hk$218)
a. 小食 (@3款)
i. 溏心浸酒蛋 x 2
-呢個喺名物
-1份有2蛋..........所以總共有4隻
-我淺嚐咗1/2隻.........的確好溏心
-酒味溫和

ii. 芝麻醬牛蒡絲
-呢個牛芳絲好入味.......微爽口
-芝麻醬又香..........最like呢個小食

iii. 香辣墨魚咀
-墨魚咀有咬口........但就會喺無嘜味
-所以味道主要來自旁邊嘅麻辣醬
-我沾咗少少.........麻香味>辣味好多.........佢嘅麻辣醬很優質...........令我印象好深

iv. 炸原件芝麻豆腐
-呢個味道要靠個芝麻醬
-所以味道比較清淡

v. 棒棒炸雞中翼
-雞翼炸後.........仲好滑,無乾
-因喺起肉炸法.........所以唔洗lun骨.........食得好方便
-調味不重
-個醬喺普通貨色,無嘜特別

b. 主食 (@2款)
i. 豬頸肉qq麵
-豬頸肉正路
-我第1次食佢嘅qq麵........的確al dente........又入味..........不錯

ii. 酒糟燜豬腩肉qq麵
-酒糟味好溫和

iii. 醬油蝴蝶腩撈2cm粗
-呢個都喺名物

iv. 柚子燜豬軟骨撈2cm粗
-試唔到佢嘅豬軟骨..........:(
-但呢碗嘅撈粗就唔多入味........醬汁只黏喺表面..........所以顏色無上面嗰碗咁深

c. 菜 (@1款)
i. 上湯時菜
-嗰晚喺芥蘭
-嫩脆

ii. 上湯蘿蔔
-呢個蘿蔔好清甜,無渣,腍 (無over)

d. 飲品 (@2杯)
-主要叫羅漢果茶
-我就問店員攞杯熱水得喇

e. 甜品 (@1款)
i. 紫芋栗子餅
-可能我唔太鍾意吉列嘢........所以ok啦
-食到有栗子粒的

ii. 北海道牛乳忌廉泡芙
-無食過咁大嘅泡芙
-裡面喺雪凍咗嘅牛奶cream
-味道ok啦

2) 壹碗麵招牌燒鴨有味飯 (hk$78)
-呢個之前間舖好似無..........都喺近期名物
-喺珍珠米

-訂位時.........我估應喺店主michael..........佢有介紹過menu上嘅有味飯 (1早煲好晒個飯)同私房菜上嘅有味飯 (獨立煲私房人數嘅份量)..........製作方法喺唔同..........出嚟嘅味道都會好唔同
-當晚michael好忙.........到佢嚟到我枱打招呼時..........我哋已食埋個有味飯...........原來佢已特意煲咗1煲比我哋
-於是michael好好..........送來1碗比我哋試吓............老實講...........味道上分別喺幾明顯...........飯有點質感.........而鴨嘅小禽味亦攻到入個飯到..........所以個飯會又香又好食好多

3) 棒棒炸雞中翼 (hk$32)
-純粹唔夠食...........所以散叫多1碟
-1碟4隻


後記
1) 好耐都無見過d舊同事.........有個足6年多了..........catch up咗唔少舊同事消息...........期望下次再聚

2) 搬店後.........都喺第1次嚟.........訂位時先知道原來店方可安排私房菜..........~hk$300/人........不過今次同舊同事還是食番正常menu上的............下次先考慮私房菜

4 則留言:

  1. 因為頭盤個溫泉蛋同甜品有吉列野, 覺得有d日式fusion!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 溫泉蛋喺鎮店名物..........佢嘅甜品都喺賣番嚟........都揀咗喺market少有d

      刪除
  2. 以前未搬店果陣想去食嫁,e家搬左唔多識路去添

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只喺devon house隔離1條街啫...........都唔算難搵...........反而佢舖面比以前低調...........經過咗都唔知~~~~

      刪除