2014年3月1日 星期六

龍湖居@銅鑼灣 - 禮義廉甜品

龍湖居

地址 : 銅鑼灣謝斐道496號金利文廣場二樓
電話 : 2892 2888
消費 : hk$215/head (ie total hk$1,930)
純個人評價 : below average (計埋勁差甜品因素)


















因為舊同事由+拿大回港............feb 08, 14..........9人來dinner...........共叫咗 :

1) 老醋海蜇頭 (hk$68)
-海蜇爽,但醋味唔入

2) 奇趣蝦多士 x 9 (@hk$38)
-呢個基乎枱枱都會叫
-賣相好靚...........頂頭有個番茄rabbit
-入口唔油膩...........麵包都帶鬆脆
-蝦都帶爽
-可挾生菜同食

3) 拔絲咕嚕肉 (hk$128)
-呢個拔絲有氣勢
-個咕嚕肉外表1d都唔脆/挺.........texture就無水準
-但味道就ok的

4) 蝦籽琵琶豆腐 (hk$128)
-個表面炸到薄脆
-裡面都算滑
-調味適中,唔重手

5) 白飯 x 4 (@hk$12)
-唔記得已叫咗炒飯............over ordered咗添~~~

6) 蒜香本地鮮牛柳粒 (hk$148)
-呢個我喺聽經理嘅推介
-簡簡單單嘅做法
-但牛嘅質素好好.........juicy, tender............唔"un",無筋
-大家都讚好

7) 勝哥單腳炒飯 (hk$128)
-炒得粒粒分明.........油份稍稍多咗dd
-香氣喺有..........不過我個人覺得淡口咗少少
-其實都已喺唔錯嘅炒飯

8) 鮮100合雲耳炒勝瓜 (hk$108)
-欣賞這個沒有炒到水汪汪
-仲有d甜椒同炒
-鮮100合又無炒到腍晒
-清清哋..........不俗

9) 瓦撐頭抽雞-全隻 (hk$338)
-隻雞很入味..........唔算10分嫩滑
-底下墊咗不少洋蔥片............因底部比較多油..........用嚟隔開,唔洗d油浸住隻雞
-反而洋蔥很爽甜

10) 懷舊芝麻卷 (hk$38)
-上枱時,條芝麻卷好似脫皮咁............賣相已有點嚇人
-到我再cut開時.........已feel到幾挺身..........要用點力
-入口就食到真章..........的確唔軟,帶實淨.........質感仲幾粉吓..........膠性重.........好假.........都唔知是否雪咗幾日
-喺我食過最差最差嘅芝麻卷
-其實咁差質素嘅芝麻卷............點解仲要收$$$$賣比人...........好無良!!!..........要比3個星佢 (自己諗吓啦..........hahaha)
-大家咬咗1啖之後...........都唔想食落去...........但又唔想浪費,大部份友人都完成晒.........好彩叫咗1碟咁多人分咋~~~~

11) 杞皇桂花糕 (hk$38)
-呢個都幾彈,挺身
-味道相對叫做正常

12) 生磨腰果合桃露 x 4 (@hk$38)
-呢個稀得很............大家都認為喺溝水開出嚟.........真喺feel唔到咩生磨法
-所以味道唔會rich.........又唔會過甜
-比較嘴刁嘅友人飲咗幾啖都放棄
-用咁嘅質素收人>hk$40/碗 (+埋1).............真喺禮義廉!!!

13) 茶$$$$ (@hk$12)


後記
1) 呢餐嘅前幾日,介紹咗屋企人先嚟食晚飯 (我唔得閒無join到)...........佢哋食完comment唔好 (唔好叫帶子蝦 and hk$1xx/位嘅菜色)..........我有諗過今餐換馬..........但礙於時間太倉促..........又唔想煩到大家再共適過另1間..........所以我叫菜時都好穩陣........揀d平實菜..............唔會叫貴嗰d

2) 所叫嘅鹹食overall無問題,有1-2道仲有水準添............但甜品嘅環節則差到令我好費解..........佢得5款甜品...........我叫咗3樣.............點解甜品師傅咁水皮...........基本上以佢咁嘅手藝..........都唔會有人請啦.........喺要轉行............所以我有懷疑佢無/走咗個甜品師傅..............甜品喺買d工場貨..........但點都好..........酒家肯定無管理可言...........可以接受到咁嘅甜品質素推比個客.............如果喺買番嚟都要做qc架...............我明白打開門做生意.........點可能唔賺$$$$...........但賺都要拿點道義同良心出嚟...............自我要求條底線低到跌落深淵............睇都睇唔到............做得唔好嘅..........不如話比個客聽 : sorry.........呢排無咗.............或者改煲個穩陣又易整嘅紅豆沙都得啫~~~~宜家夾硬嚟............咪仲趕客...........相信我哋咁多個人都唔會再去!!!

3) 臨走時..........另1女職員向我哋推介佢哋嘅午巿點心...........雖然我知道點心喺由另1個師傅負責......but i m not going to risk my $$$$

8 則留言:

  1. 餐廳名咁似D屋苑名
    除左蝦多士外,其餘睇落真係麻麻喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講..........我所叫嘅鹹食味道上喺合格有餘............只喺甜品插水啫~~~~

      刪除
  2. 整色整水, 但好唔吸引喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果skip咗甜品...........以咁經濟嘅1餐.........都食得吓嘅~~~友人們so far都滿意佢嘅鹹食~~~~

      刪除
  3. 你個topic好絕丫---- 禮義廉甜品!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個標題亦的確喺激咗少少嘅............因為我愈寫愈火.............屋企人喺我去幫襯前幾晚食.........都喺話唔得..............+上喺or之前嘅幾篇食評都幾饍吓..........所以決定激激佢

      不過我相信已嚇怕想請我去試食嘅餐廳.............日後都唔敢跟食友去試菜...........免得餐廳擔心最後我會否寫衰佢哋

      刪除
  4. $215一個人都吾便宜, 如此質素, 謝謝你的分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩搵到地方救得番你呢個比我誤click為"垃圾留言"嘅留言咋~~~

      如果喺cwb...........1個晚飯...........$200多d都好ok嘅..........只要佢嘅甜品做番正常d嘅水準(都唔奢望好食喇)..........其實都可以去吓~~~~

      刪除