2014年2月5日 星期三

Woodlands International Restaurant@尖沙咀 - 南印度齋

Woodlands International Restaurant

地址 : 尖沙咀麼地道62號永安廣場UG 16-17號舖
電話 : 2369 3718
消費 : hk$165/head (ie total hk$660)
純個人評價 : very good


食友推介呢間印度齋好食.............所以jan 22, 14..........4人來dinner...........綜合咗幾篇食評..........共叫咗 :

1) 熱masala milk (hk$35)
-材料有藏紅花(saffron),杏仁(almond),開心果(pistachio),小豆蔻(cardamom),肉豆蔻(nutmeg)
-只見人寫話好飲.........所以order前,我都問清楚店員究竟喺鹹/甜.......香料味重嗎?
-佢講喺甜嘅........咁我就放心晒
-有凍有熱.........我當然揀咗熱啦..........上枱時超燙手
-淺啡綠色......微"杰"身
-味道好似鮮奶+糖咁...........什麼saffron味,豆蔻味都唔覺...........又果仁碎都不少........所以有點咬口
-對於口味比較偏甜tone嘅我........當然like la
-gd

2) pineapple lassi (hk$30)
-我無試到

3) mango lassi (hk$30)
-我無試到

4) 熱ginger tea (hk$30)
-我無試到.......但友人話8成喺奶茶味..........薑味薄弱

5) uppuma南印式鹹麥片 (hk$55)
-呢個喺1個小食........所以伴以特色濃醬(sambar)及印式椰子醬(coconut chutney)
-好似1個飯糰.......不過佢哋嘅米比較細碎........亦無嘜黏度
-無嘜味,所以主要用伴來嘅醬同食先得
-個特色濃醬........見佢咁磚紅,以為好辣..........又無想像咁辣喎.........蘸呢個食會有味d

6) dahi puri乳酪薯仔脆餅 (hk$60)
-出嚟同食家嗰張相唔同.........拉來另1店員來先知自己叫錯咗
-食家嗰張喺叫dahi batatapuri先啱
-雖然店員無嘜表情.........但估佢唔到佢會拎兜炸麵粉絲比我哋"審"落去..........等呢碟貼近我想食嘅dish
-個乳酪小"杰"身.........有乳酪嘅酸甜........幾似早餐嘅liquid yogurt
-裡面又有meet開嘅炸脆餅 (黃金色嗰d)
-好開胃嘅appetizer

7) paper masala洋蔥薯仔烤薄卷 (hk$85)
-呢個喺1款南印烤餅(dosa)類
-我比咗人哋食評張相佢睇..........佢話嗰個叫butter masala
-不過店員就不斷指住呢個..........咁我1定信你嘅
-嘩...........嘜成張枱咁長嘅?_?.......好巨吓喎
-薄卷很脆身.........要趁熱食
-裡面中間嘅1pat洋蔥薯仔又香又綿
-連埋伴的醬(只喺微辣)同食..........10分滋味

8) woodlands special thali招牌特色套餐 (hk$135)
-面頭有3款麵包............10小兜醬
-最底下有個咖喱雜菜乳酪飯
-因為我哋未清得晒枱上嘅菜.........呢盤又嚟..........所以未能趁熱食個薄脆同包
-咁多個醬........有d甜...........有d辣.........但都無1個會好辣
-個飯很乾爽............我只喺淺嚐........伴自己喜歡嘅醬嚟食..........很不錯
-因為大家都好飽.............沒辦法食晒個飯.............好彩友人pack走咗餘下的

9) mutter palak咖喱菠菜青豆 (hk$65)
-呢個友人們話好辣...........但唔知喺咪喺泰國特訓完.........又唔喺好辣啫...........ok鴉~~~
-呢個成pat嘢咁..........所以我用唔同嘅麵包蘸嚟食
-我覺得唔錯架
-最衰聽日有晒飯局.............否則會打包回家

10) veg. omlette什菜奄列 (hk$70)
-喺無蛋
-友人覺得呢個喺咁多樣最普通的1個
-味道無問題.........ok的


後記
1) 呢間餐廳應該喺1981年開.........都好多年............所以裝修都有點過時..........但位置幾好..........mtr尖東站.........p1出口就喺喇

2) so far食過印度嘢嘅次數<10次..........對印度菜嘅認識好少...........今次先知分南印度同北印度2派..........呢間就喺食南派...........原來以前我食的都喺北派.........所以好多dish個名我從未見/聽過............成個menu只喺識得samosa.........今次特意叫晒d新嘢..........味道好唔錯..........又唔貴

3) 今次我主要order人哋喺or寫過話好嗰d............見到佢個menu咁多款dish...........其實我仲有好多嘢想試吓..........尤其今次有點over order..........連甜品都無叫到...........可以再嚟多次...........不過下次唔會1次過叫晒.........會起碼分2次order

4) 有d店員識聽廣東話..........有d會無咁叻...........雖然佢哋唔會好warm,好有笑容..........但就會做足本份

5) 可能嗰晚喺wed..........所以只喺50% full...........食友上次唔知咩日子...........要分時段食........又好多人喺外面等...........所以我相信有d日子(可能weekend/齋期)喺會分時段食

8 則留言:

  1. 你去試半島啦, 我覺得又平又好味

    回覆刪除
    回覆
    1. book咗今個月食啦......期待中~~~~

      刪除
  2. 呢間睇落都幾吸引!好想去食呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得你都會鍾意呢間...........有特色,有味道,唔貴~~~~

      刪除
  3. 原來印度菜都有份兩派,呢個真係唔知,因為對印度嘢冇乜興趣:p
    繼續練食多D辣嘢啦,我地遲D就有妳呢個新力君啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 好............努力中............hahaha...........你等吓我啦~~~~

      刪除
  4. 最有興趣係杯masala milk, 好特別, 唔知可唔可以外賣一杯take away飲呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱嘅話真喺超熱...........或者叫凍take away囉~~~~

      刪除