2014年2月17日 星期一

花膠瑤柱湯

jan 28, 14煲咗個湯.........新年前補1補 :


材料 (3人)
-花膠3塊 (我d喺cheap貨.........只喺花膠筒嚟)
-瑤柱適量 (我放咗7粒) <-- 其實可以轉成鮑魚/ 螺頭都得
-紅蘿蔔1條
-粟米1條
-豬腱2舊 (我鍾意食連骨豬腱)
-薑蔥適量


steps
(1) 花膠前1晚用凍水浸..........next day變軟備用
(2) 瑤柱用凍水浸數小時.......之後搓碎備用
(3) 用薑蔥(不過今次我無蔥)煲滾熱水.........之後放花膠落去..........當水再滾起後...........熄火焗大約20 mins........之後可將花膠切細
(4) 將豬腱飛水
(5) 紅蘿蔔, 粟米切細備用
(6) 大煲水滾後..........落花膠, 紅蘿蔔, 粟米,豬腱.........大火煲20 mins
(7) 之後轉細火再煲40 mins
(8) 最後將瑤柱碎 (因聽人講瑤柱煲湯比較燥)+落去煲...........煲多1 hr就得
(9) 完成!

6 則留言:

  1. 個湯一定好甜,不過煲一個鐘OK啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喺幾甜架.......共煲咗2個鐘.....因為聽人講瑤柱燥......所以最後嘅1個鐘先+埋瑤柱落去煲

      刪除
  2. 回覆
    1. 因為屋企人回來.........所以煲來齊齊補~~~~

      刪除
  3. 好甜呀,我中意
    SAVE起佢先!!等我又跟下先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果將瑤柱換成急凍鮑魚(大昌買嗰d)應該會更好呀........下次你試吓鴉~~~~

      刪除