2012年4月18日 星期三

Knockbox Coffee Company@上環 - 愛啡之士

moved

Knockbox Coffee Company

地址 : 上環太平山街14號B地下
電話 : n/a
消費 : $30
整體評價 : n/a

apr 06, 12嚟開soho區..........所以食飽咗行吓,搵埋呢間coffee shop............叫咗 :
 

1) flat white - weak版 (hk$30)
-咖啡先分有奶定無奶
-無奶的選擇會多好多............店方都會建議連糖都唔落
-我要有奶兼弱咖啡因.............女店員聽到之後都好"頭痕"嘅樣
-有奶的選擇有flat white,cappuccino同macchiato.............女店員聽到我嘅要求,所以知道macchiato都喺濃唔會啱我.............所以建議我飲flat white,仲唔用足1個shot............變相奶嘅份量會多d
-take away............我飲完之後都無allergic反應



後記
1) 之前聽友人講香港有間好專業的咖啡店.............會同你傾1輪,知道你嘅口味.............友人揀咗邊種沖法(4種)後..............先做杯咖啡................雖然咖啡我唔多飲到...............但都想去1趟...............所以這篇純介紹1個這樣飲咖啡嘅地方比真喺好鍾意飲咖啡嘅朋友...............而唔喺1篇食評

2) 當日喺公眾假期.............地方唔大............坐滿晒..............店方都好忙


3) 咖啡店也日催專業...............講埋qualification同業界的公會資格.............那塊木牌就喺specialty of coffee assn. of europe承認這裡喺1名會員


點樣去???
1) 先去到上環文武廟.............之後向西營盤方向行..............只喺行多1-2條街...........直至見到東街..................行上斜路...............去到東街頂...............轉右..............行幾步..............望對面的小巷就會見到

2 則留言:

  1. interesting....有機會一定會試o下。
    不過 Yahoo blog 既 search function 唔多掂,兩個月後想摷番呢篇野已經摷唔到! 就好似我今個禮拜會去好運強記,想摷 jj 姐既 blog 就摷唔到啦,好在 openrice 唔多 comment, 一搵就比我搵到 jj 既既大作供我參考!
    但係一個月後摷番呢篇o野就都有一定難度!

    回覆刪除
  2. Oh you are allergic to 咖啡因? This one seems very down to earth and professional....I am in the other way round....less milk and more coffee.....

    回覆刪除