2012年4月27日 星期五

生原創(蛋包飯)@天后 - 流心蛋包飯可取


地址 : 天后清風街3號地下
電話 : 2512 1809
消費 : $100/head (ie total $200)
整體評價 : fair與good之間
 
apr 14, 12本想去的麵店休息..........轉來早上電視介紹過的餐廳..........2人來dinner............叫咗 :

1) 和風牛舌蛋包飯 (hk$78+18)
-其實唔睇電視節目都知有這裡食蛋包飯嘅地方,只喺1直無嚟開呢頭而告吹
-記得店舖剛開始時,喺有好多蛋包飯嘅選擇,但嗰日嘅menu,蛋包飯只有7款,店員解釋蛋包飯的menu會定時轉
-而且轉成流心蛋的收費都由$12(上年7-9月)+到$18,純睇+幅都犀利喎............因為以前無嚟過,唔知宜家流心蛋嘅份量有無比以前多
-揀咗個平實的味道,配茄汁 (其他可揀咖喱汁/白汁)............因我喺茄汁怪,所以後來問咗店員比1樽等我自己+
-當店員端上枱時,頂面的煎蛋是很完整的,之後就幫我哋立即"界"開,再撒埋d綠色粉末,熱氣不斷的冒出來
-流心度真喺澎湃,不過蛋香度唔強
-個飯飽滿,每粒都蓋住豉油醬油炒過嘅顏色,所以有味道,唔會淡"眸眸",另1點意想不到的就牛舌嘅size,我本諗住會切到好細粒,食咗都唔覺,實情喺粗粒,而且牛味濃,軟腍,喺有質素嘅牛舌,好稱職
-好味

2) 芝士無骨雞翼 (hk$58)
-友人都有睇到電視節目,所以想試這個
-芝士很稀,亦食唔到1/2點芝士味
-雞翼相信無點調味,因除咗肉質喺嫩之外,基本上喺無嘜味,只有外層嘅炸嘢味道




3) 日本番茄 (hk$28)

-店員介紹我哋來個日本番茄
-見今餐都無嘜蔬菜,所以都好鴉
-很肥大肉厚,又凍,未至於好甜,但肯定無酸
-ok的


後記
1) 服務很好

1 則留言:

  1. I walked by the restaurant and looked at the meu and the owner was so fine and explained to us what is the egg rice thing....though we did not go in....Very good attitude!

    回覆刪除