2012年4月2日 星期一

La Kaffa@沙田 - all day breakfast

La Kaffa

地址 : 沙田第一城中心地下G93B號店舖
電話 : 2693 9816
消費 : $38/head
整體評價 : fair與good(價$$$$同服務速度因素)之間

mar 22, 12............4人嚟lunch..................叫咗 :

1) a5套餐 x 2 (@hk$46+$?)
i) 凍特濃朱古力
-呢個凍飲唔知洗唔洗+$$$$
-友人話呢杯朱古力都好濃,唔會好甜
-聽落好似幾好咁喎,下次我1定會試吓

ii) 特濃班尼廸蛋+脆香煙肉+粟米粒+茄汁焗豆
-望落都好似樣,隻蛋真喺流心添
-只喺d菜唔夠新鮮,見到帶點鐵锈色



2) a2套餐 (hk$38+$0)
i) 熱低糖綠茶
-飲咗友人嘅飲品,咁就同友人玩changing partner啦..........佢飲番我嗰杯
-少甜,夠綠茶味
-ok,不錯的



ii) 煎雙蛋+法式多士配白糖霜/蜂蜜+辣味香腸+茄汁焗豆
-好耐好耐都無食過all day breakfast啦
-賣相好對辦
-若不是友人講,都唔知第1城開咗間咁西style嘅餐廳
-隻太陽蛋好得,全流心不在話吓,而且真喺有蛋香味,掂~~~
-腸仔正常,但唔多食到辣味喎
-西多蘸滿蛋汁先煎,所以會較軟身,因已+有糖霜/蜂蜜,所以就會有甜味
-茄汁焗豆又唔會過腍
-全碟有鹹有甜,gd~~~~



3) 蛋磨菇牛角包套餐 (hk$?+$12)
i) 熱紅豆宇治抹茶
-這本是我杯drink,不過同佢無緣份
-友人嫌佢好甜,但友人明顯喺唔鍾意甜嘢,所以只飲咗1/2杯
-有機會我飲的話,我可能會頂得住



ii) 蛋磨菇牛角包
-望落都好好樣咁喎




後記
1) 店內環境

2) 多謝友人帶我嚟試新嘢

3) 5月應該會有機會再來...............在這裡開間all day breakfast,真喺有得做因這裡的商場很缺乏這個格局, 品種的食店

沒有留言:

張貼留言