2012年4月4日 星期三

一芳日本料理@灣仔 - 刺身新鮮 (closed)


地址 :灣仔道199號天輝中心16樓
電話 : 2833 2178
消費 : 詳情如下
整體評價 : good

2 visits






mar 10 & 24, 12.........3人來lunch............叫咗 :

1) 薯仔沙律 (hk$60)
-好肚餓了,所以叫咗樣唔洗煮的來食吓先
-我最愛本來喺枝豆,但製需時,所以叫來了次愛 - 日式薯仔沙律
-很raw的薯蓉,無嘜調味,食其原味,咬到些少烚腍咗嘅薯仔粒,呢度嘅薯仔沙律有點特別,還會有大大的枝豆粒,少少其他蔬菜粒添
-面撒咗少少7味粉,有點gimmick
-整體的原味都做得不錯,料不差


2) 芝士年糕 (hk$40)
-再試吓佢哋嘅燒芝士年糕先
-燒到年糕都變得軟糯,煙韌,外微硬,裡面軟,中間的芝士也軟化
-芝士味都算濃



3) 刺身丼套餐(等特上) (hk$240)

i) 刺身丼
-好豐富的堆砌,有魚蛋片,玉子,蟹柳,上拖羅,中拖羅,深海池魚,池魚,鰻魚,白魚,甜蝦,3文魚子,赤貝
-比較喜歡碗裡嘅刺身,真喺靚貨,新鮮,肉質結實,又厚切喎,入口份外有份量,拖羅尤其肥美,沒筋
-不過3文魚子雖則無腥味,但就無嘜甜味喇



ii) 漬物+生果
-漬物唔喺我杯茶,無食到
-結尾時食埋片橙,又甜又多汁



iii) 蒸蛋
-正常,蒸得尚算滑

iv) 麵豉湯
-ok

v) 糯米糍雪糕
-甜品同咖啡,2選1,我當然揀甜品啦
-共有3隻味,但無得揀
-我分配到有抹茶同桃味
-皮薄,抹茶味唔輕,很好
-桃味最初我以為喺櫻花味,有種香氣,友人很倒胃的形容成厠所內的空氣清新機的香味.............真喺唔該晒~~~~


4) 上拖羅飯套餐 (hk$220)

i) 上拖羅飯
-友人這個上拖羅飯都好吸引呀,我都本想叫呢個
-好明顯優質拖羅,好肥美,新鮮



ii) 漬物+生果
-意見如上



iii) 烏冬
-另有蕎麥麵選擇
-試咗友人1條
-ok的



iv) 蒸蛋
-意見如上



v) 糯米糍雪糕
-友人分配到抹茶同荔枝味

5) 天婦羅定食 (hk$130)
i) 天婦羅
-只試咗友人1件蔬菜,所以唔多試得真,入口唔算油


ii) 漬物+生果
-意見如上

iii) 蒸蛋
-意見如上

iv) 麵豉湯
-意見如上

v) 白飯

vi) 糯米糍雪糕
-友人分配到桃味同荔枝味

6) 自選壽司定食 x 2 (@hk$180)
-上次來時已睇中,不過要試咗刺身丼先
-共有14款壽揀7款,再喺3款卷物選1


i) 吞拿魚沙律
-蔬菜新鮮,pat吞拿魚醬酸酸哋,又有醋汁
-很開胃的沙律


ii) 自選壽司
-揀咗上拖羅,中拖羅,海膽,深海池魚,赤貝,油甘魚,甜蝦壽司 (7款)
-再揀咗胡瓜卷 (1款)
-盤上搵唔到有wasabi,原來已暗藏喺壽司內,仲幾勁吓添..........尤其胡瓜卷內嘅wasabi份量,令我感動到對眼變得水汪汪,也想雙手插頭咁滯
-壽司上的刺身無刺身丼切得咁厚,但最敗筆就喺d飯過腍
-但又奇怪,銀鱈魚定食裡的白飯又無呢個問題喎~~~


iii) 漬物+生果
-今次個生果喺西瓜,又甜又多汁


iv) 蒸蛋
-意見如上


v) 麵豉湯
-意見如上
 
vi) 糯米糍雪糕
-我越來越覺得自己喺1名煩友
-我要求侍應唔好比桃味的我,hahaha
-所以變成咗2粒都喺抹茶味,之後同友人換咗粒荔枝
-總括3種品,抹茶同荔枝最好味 

7) 銀鱈魚西京燒定食 (hk$120)
i) 吞拿魚沙律
-意見如上

ii) 銀鱈魚西京燒
-試咗友人少少
-都燒得唔錯喎,肉juicy,夠味,1片片的算是結實
-不過友人食得多,就會覺得調味鹹咗些少

iii) 漬物+生果
-意見如上

iv) 白飯

v) 麵豉湯
-意見如上

vi) 糯米糍雪糕
-意見如上



後記
1) 店內環境


2) 多謝友人比的9折coupon...........食完1次,又會送1張


3) 服務很好


點樣去???
1) 建議坐隧巴(利景酒店站)/叮叮 (集成商場通去灣仔道)


1 則留言:

  1. So hungry.....Sushi looks nice...The black cod fish seems very value for money.....love those mochi ice-cream.....

    回覆刪除