2012年4月9日 星期一

La Cafe@深水埗 - food court中的誠意 (closed)

closed

La Cafe

地址 : 深水埗欽州街37號西九龍中心8樓31號舖
電話 : 9170 9010
消費 : 詳情如下
整體評價 : good

n visits
mar 2012內來過多次..........共叫咗 :

1) 龍蝦汁海鮮意粉set (hk$32+$4)
i) 龍蝦汁海鮮意粉
-要求意粉煮硬d
-不腍,但未夠挺
-賣相不錯,碟邊乾淨,個汁都沒有多餘的倘在碟底,代表著黏度同份量都掌握得相當唔錯
-個汁又幾有龍蝦味,所以頗鮮味
-海鮮有蝦,魚塊同蜆,質素可以啦,以這個價$$$$,就不能太苛求
-唯獨份量唔大,好似唔多夠喉


ii) 南瓜湯
-這個南瓜湯有d特別,有溫溫嘅玉桂味
-很少飲到有玉桂味的南瓜湯,但個人覺得2者味道唔多夾


2) 煙3文魚,蟹籽,菠菜忌廉汁意粉 (hk$35)
-再1次要求意粉煮硬d,同上次比的確有改善,但還可以再硬d
-個汁好掛住d意粉,忌廉味都唔弱,所以食完都夠晒飽了
-煙3文魚嘅煙味不俗,合格有餘


3) 鵝肝黑菌意大利飯 (hk$33)

-這個飯入口有些微的挺身,唔會1pat嘢咁
-個汁,混埋d芝士,所以令到個飯微黏合,+上有黑菌碎,懷疑都應+咗黑菌油,因黑菌味都重
-就算淨食d飯我都唔覺得齋/清淡
-塊圓形鵝肝,應是罐頭貨,經煎過後,質感比午餐肉腍,鵝禽味都有





4) 有機番茄黑醋鴨胸天使麵set (hk$32+$5)
i) 有機番茄黑醋鴨胸天使麵
-這個炒得有點挺喇,可以去到合我水準的範圍了
-個黑醋汁都索咗入天使麵度,微酸,d番茄粒揉合咗黑醋汁,更覺酸甜
-+埋有鴨胸,全碟天使麵味道好豐富,又開胃,好快就比我ko咗



ii) 磨菇湯
-只喺1個3月,湯就+了價
-這個磨菇湯味道幾濃,不會過"杰"身
-不錯



5) 自由配搭意粉set (hk$35+$5)
i) 意紅茄豬扒意粉
-見未試過意紅茄汁,所以來個自己配搭的意粉
-揀咗配豬扒
-估唔到佢嘅意紅汁+咗芝士粉同炒,所以會有少少芝士絲,同少黏
-豬扒相信有用豆粉撈過,所以經大火1煎,肉汁就會形成1塊好似薄米紙咁,喺入口微脆的因由
-個豬扒薄切,煎到外表帶脆,碎上,豬扒醃得入味,嫩,juicy



ii) 羅宋湯
-個羅宋湯足料,不過番茄味不足
-普通
 

後記
1) 等候咭仔



2) 這裡的意粉水準(相對價$$$$)唔低............同埋賣相有刻意擺過,1d都唔"求其"..............感覺到亞哥對其出品都幾有要求

3) 亞哥有heart呢1點都令我surprise..............我對意粉嘅要求絶對喺煩友1名.............每次落order,都要求亞哥煮硬d,煮硬d,可以有幾硬,就煮幾硬...........所以亞哥都認得我呢個煩友.............佢無兼我煩,仲好努力咁滿足我煮硬d嘅要求............有1次食緊時............亞哥伸個頭出嚟,用口形問我得唔得............幾有誠意



沒有留言:

張貼留言