2012年4月26日 星期四

古宮韓國料理@尖沙咀 - 仍要努力


地址 : 尖沙咀加連威老道94號明輝中心2樓202舖
電話 : 2311 0901
消費 : $290/head (total $1,180)
整體評價 : fair (計埋價$$$$因素)


apr 13, 12.........4人來dinner...........叫咗 :

1) 前菜8小碟 (免費)
-我無食魚,蘿蔔很入味,不過就索咗d魚嘅腥味
-所以我更+無食到魚
-泡菜辣道都小明顯
-醃黃芽白啱我多d,只有惹味度,唔辣
-其他的都喺清淡唔辣的前菜



2) 古宮韓式豬手 (hk$250)
-配菜有很多,有青瓜絲,紅蘿蔔絲,紫椰菜絲,椰菜絲,仲有1隻深綠色嘅菜絲,花生碎,韓式醬
-之後+埋附上的醬汁,用生菜片包嚟食
-不過豬手唔夠入味
-味道好借助旁邊的1大堆配料同醬汁
-2個醬汁比較喜歡麵豉嗰款因個味濃d





3) 燒豬腩 (hk$120)
-sorry,張相out咗focus
-因為我哋叫咗海鮮窩,所以店方建議由佢哋燒埋上枱
-豬腩嘅脂肪比例很好,不過燒得比較乾身咗,肉質有點實
-1定要蘸醬汁食,要不然就會無味


4) 石鍋雜錦飯 (hk$110)
-侍應會幫忙將窩裡的材料,生蛋同韓式辣醬勁撈埋
-石窩嘅熱力自然可以製造出飯焦
-不過個飯又喺無嘜味,真喺慘,點解幾道菜都無嘜味,莫非喺我嘅味覺有問題?


5) 甜南瓜牛肋骨煲 (hk$250)
-這個牛肋骨好特別,藏於原個南瓜內
-裡裡外外都食得,除咗南瓜,牛肋骨外,仲有白蘿蔔
-影完相後,侍應代為剪開,過程好似開花咁
-牛肋骨入味,不過肉質未去到我理想嘅鬆度
-南瓜腍,甜
-而另1樣嘅白蘿蔔都不能忽視,全件好入味不在話吓,因為個汁喺甜甜哋,所以令到白蘿蔔更甜美,腍,又無渣,絶對優質,仲正過牛肋骨呀~~~~~
6) 辣海鮮雜錦鍋 - 小辣 (hk$330)
-這是全晚最惹味的1道菜,落單時可以調整辣度,有我喺度,緊喺要就吓我要小辣啦
-我平時比較少食韓國菜,所以我第1次食海鮮鍋
-好大兜,1路食,1路煲住
-有豆腐,金菇,類似皇帝菜,白蘿蔔,蜆,青口,大蝦,魚塊等,個魚好有質素,好嫩滑同魚味
-因為我哋太耐無見,所以掛住吹水,食得好慢,所以由好大煲湯,變到得1/4水位先飲,所以超級鮮甜
-友人在其他韓國館子食過海鮮鍋,喺會有仍在動的8爪魚呢



7) 糖水 (送)
-很冰凍,個人不太喜歡飲凍嘢,所以只sip咗2口
-味道其實不錯,帶點薑味,甜度都唔過份

 
8) 生果 (送)

 
後記
1) 可能我揀錯嘢order.........整體味道未算夠心中水平.............仍要繼續尋找滿意的韓菜~~~~
2) 與友人好耐無見..............真喺停唔到嘴............上菜好快............攪到好快就成枱嘢...........早知分段叫啦~~~~
 
點樣去???
1) 尖沙咀站 b2出口

2) 向前行



3) 行幾個街口..............行到最尾..............L型咁過紅綠燈


4) 過到最後的紅綠燈...........向前行



5) 原來尖東廣場就喺明輝中心............好彩成個招牌喺度............否則就會周圍搵1餐



1 則留言:

  1. The short rib and turnip in pupkin is so well presentated......not seems a bit pricy for each of the item....don;t know why korean stuff always over charged

    回覆刪除