2011年12月5日 星期一

Sabatini Ristorante Italiano@尖沙咀 - 好爆場


地址 : 尖沙咀麼地道69號帝苑酒店3樓
電話 : 2733 2000
website : www.rghk.com.hk
消費 : 8折後$505/head (ie total $1,510)
整體評價 : good



nov 26, 11.............3人來lunch buffet.........食咗 :

1) semi lunch buffet x 3 (@hk$558)

-頭盤同甜品就喺buffet形式+1個主菜+1/2隻龍蝦+1碟意粉
-好彩用咗openrice嘅優惠coupon,所以有8折


i) appetizer

-1張長枱,主要分咗3個zones : 沙律蔬菜,海鮮同肉類
-我主打食parma ham同melon,另食咗1片煙3文魚同cold cut,就無食到沙律同海鮮
-parma ham喺全城人嘅焦點所在,因為我都喺..........所以當輪到我時,剩下的已很零碎
-佢嘅火腿薄切,少挺身,鹹鮮,蜜瓜甜,但可以更熟甜d
-前排去過中環w5x,都有parma ham同melon,呢個火腿明顯嘅年期長d
-最後我都食多碟parma ham同melon
-煙3文魚唔喺好得,煙味弱之餘,肉質仲唔多結實添
-其實都應該試吓佢嘅蟹腳.........不過呢個refill度唔密,而且自己又飽,所以無食到
-另1個受歡迎嘅小食,就喺魚生多士,初段時,出幾多,就比人攞幾多,小法包片煎得夠脆,1d都唔燶.........有3款魚 : 3文魚,吞拿魚同白魚,又有d蒜蓉sauce,友人後來都encore了






ii) soup
-只得1款湯
-試咗小小變節嘅grissini蘸個磨菇湯,好香濃菇味..........所以喺1大熱,曾1度無晒.........到最後refill到時,"匹"咗2啖嚟試真d
-小"杰",鮮,有菇香
-只怪胃量不大,只可淺嚐



iii) hot dish
-喺grill嘅counter,有魚,牛肉串燒,豬扒,魷魚
-我揀咗魷魚........1片同友人們試吓........厚身,不過grill燶味重,蓋過了鮮味,好彩只叫咗1件

P1130939

iv) baked lobster with herbs garlic butter
-味道惹味,不過龍蝦嘅質素只喺ok啦,因肉質並唔結實,唯獨近尾部結實d
-友人笑言去spaghetti hoxxx嘅龍蝦還好點


v) pasta of the day
-當日有2款,主要分別喺番茄肉醬/煙肉忌廉汁
-2款pasta都唔腍,輕度咬口,質感喺不錯的..........不過我會喜歡忌廉汁多d,因個肉醬都幾有牛"so"味,又無嘜番茄嘅酸味
-其實份量絶對唔喺咁細,只喺我哋要求-少portion.................正常喺相嘅1倍,雖然已經-咗份量,但都喺飽到食唔晒



vi) main dish
-主菜有7款,因為都知道食其他嘢都會飽晒,所以揀來最light嘅魚
-初時要求main dish都-1/2,個waiter話佢哋嘅portion都已經好細了,好難再-份量
-揀咗pan seared cod fillet同pan fried seabream
-我哋拖到好後好後先上
-我嘅cod fillet味道太輕手,無鹹味咁滯,所以要+鹽同食先得..............魚肉juicy,唔"鞋",實是合格有餘
-而據友人講嘅seabream就唔錯,起碼調味得宜



vii) dessert
-好多甜品,其實我食完第1碟parma ham後,第2碟已開始喺甜品了
-有st honore蛋糕,blueberry cheesecake,綠茶朱古力蛋糕,apple tart,芒果朱古力mousse,panna cotta,朱古力,迷你曲奇,白酒士多啤梨啫喱,玉桂煮梨,3款新鮮berries,bread pudding,apple crumble,tiramisu,napoleon,custard,hg ice cream, chocolate tart,mango mousse cake
-我無試到apple tart,白酒士多啤梨啫喱,bread pudding, apple crumble,hg ice cream同mango mousse cake,其餘的全部試晒
-覺得有驚喜喺個綠茶朱古力蛋糕,個朱古力ganache滑之餘,仲有好重嘅綠茶味,好出,但無"劫",絶對可以止到綠茶fans嘅癮.........like, like, like
-佢嘅tiramisu都夠酒味,不錯
-反而我好鍾意嘅st honore,佢個酥皮好似乾咗d
-其他我試過嘅甜品都ok



viii) assorted cheese
-呢個我無試到了


ix) drinks

-可以任飲西柚汁,香檳同橙汁
-我就無飲到西柚汁,友人話唔似西柚味
-最後包多個drink,我慣常叫熱檸水啦~~~~






後記
1) 多謝友人請食呢餐咁豪

2) 店內環境






3) 我book12noon.........12.15pm到,都已有1/3場full咗.........開始食緊了..........後來真喺full house..........今次咁貴嘅brunch,所以食盡3小時........中段有去吓影相啦.........去玩吓個hg雪柜啦(唔食去攪吓都好格........目的為zip吓時間)

4) 初時致電訂位.............要求留埋我嘅credit card資料...........我問佢要嚟做咩............佢話,如果訂咗位到時唔嚟,又無48小前cancel,佢先會過我數..........我聽到,條氣choke住...........i) 我訂咁多次位(其他食肆),真喺無嘜要所謂嘅"virtual" deposit.........又唔喺人多(得3個人),又唔喺特別日子(未到聖誕月), ii) 佢幾時覺得自己升咗上天.........同行都無人咁做,佢夠膽推呢d咁擾民嘅措施........你憑咩呀?..........iii) 我無聽過有人提過去食個semi lunch buffet要留credit card資料..........iv) 我唔feel comfortable喺電話講個credit card資料比你聽
佢見我無出聲............就話會email張form比我.........原來喺張過數authorisation letter...........個no show charge會喺hk$200/人
我亦問過上個月先去食過嘅友人...........佢話無d咁嘅嘢喎
因為要改日子........所以我再致電店方.........佢又提番我已send咗authorisation letter比我
我 : "友人上個月嚟食,覺得好,所以介紹我.........佢都唔需要留credit card資料"
waitress : "呢個措施我哋只喺實施咗1-2個禮拜...........因為我哋嘅no show情況好高.........所以最近有呢個安排......"
我(有點興) : "咁如果我唔接受,喺咪唔洗嚟食?"
waitress(佢無諗過我會咁激) : "咁又唔喺......我哋會留張枱比你......如果嗰日有over book,而其他客人又接受deposit嘅安排........到時我會再問你,會否考慮deposit嘅安排.......之後先決定留張枱比其他客人"
我(無癮) : "好........到時over book嘅,我先再諗過同朋友去邊度食啦"










1 則留言:

  1. 要俾credit card資料訂枱我一定唔去食!依家book內地酒店都唔使俾錢先,去到先俾架!

    回覆刪除