2011年12月28日 星期三

尚興潮州飯店@上環 - 有質素家常潮菜


地址 : 上環皇后大道西37號地下
電話 : 2543 7794/2851 9022
消費 : $130/head (ie total $650)
整體評價 : impressed


nth visit
主角揀食潮菜...........dec 15, 11...........5人來dinner...........叫咗 :

1) 胡椒豬肚湯 (hk$55)

-個胡椒味都幾強吓喎,唔講得笑
-帶埋酸菜嘅酸味,酸酸辣辣
-飲完個口都幾"hing"


2) 潮州蠔烙 (hk$58)
-個邊脆,又熱辣辣
-有鹹鮮味
-不錯



3) 干炸雙棗 (hk$70)

-我都好鍾意食炸蝦棗同蟹棗,但可以整得好食嘅唔多
-終於比我搵到鍾意嘅口感同味道
-蟹棗包咗唔厚嘅腐皮,經炸過後變得薄脆,仲+埋d馬蹄粒增+爽口度
-而蝦棗彈口,外脆
-2者又熱辣辣,入口唔油膩,炸得又好,當然好好食啦

 


4) 潮州滷水鵝 (hk$90)
-雖然喺鵝肉,無連骨,但d肉都好嫩滑
-個汁都入味
-底下墊咗豆腐
-不錯


5) 蠔仔粥 (hk$80)
-每粒蠔仔都好飽滿
-又有芹香同肉碎
-滿意


6) 潮州反沙芋 (hk$70)
-芋頭喺粉糯,不過芋味唔濃


7) 蒜蓉豆苗 (hk$70)
-炒個時令菜,只喺多油咗


8) 福果芋泥 (hk$35)
-我好大個人先知道有芋泥呢種甜品,所以連埋呢個都喺食咗3次左右
-白果好大粒
-芋泥唔甜,芋味明顯過反沙芋


9) 糖醋麵 (hk$60)
-我都好鍾意食糖醋麵
 -今晚嘅水準高因為2邊都煎得脆身,難得
-+埋砂糖同醋伴食,酸酸甜甜,可以消滯


10) 綠豆爽 (送)
-沒有清心丸,所以齋咗少少
-不甜,綠豆亦多,很足料

11) 功夫茶 (送)
-餐前同結尾都會奉上功夫茶

 

後記
1) 祝友人生日快樂

2) 同友人celebrate,點會無蛋糕呢........初時大家都以為喺tiramisu..........試過之後原來喺雲呢嗱焦糖朱古力蛋糕

3) 友人由台灣返嚟嘅手信


4) 我已經有好多年無嚟過..........兩兄摺咗之後,舖位就比尚興要埋............連住3個舖位都喺佢............真巴閉.............上次來喺"痴"公司,食亞公,個潮州客真會叫菜,大家都唔喺潮州人,唔知佢叫咗d嘜...........個魚翅還記憶猶新..........很粗,很多..........我1路食1路笑...........不過宜家都唔會點食魚翅啦因為鯊魚都攪成咁咯..........席間同友人傾開.........有質素嘅潮菜館唔多..........掠水嘅就唔少............因為我哋無叫名貴嘢(eg 凍蟹,大眼雞),所以今餐很抵食又好味

1 則留言:

  1. Seems really nice and inexpensive....金島 at TST has closed down already last time I went to HK. I will definitely give it a try next time....

    回覆刪除