2011年12月10日 星期六

Margin Call - 孖展風雲




nov 27, 11嚟睇

華爾街金融大鱷生存之道:「要在金融界生存只有三個方法:快人一步、食腦、出蠱惑。」
《孖展風雲》帶你走入金融界最恐慌的二十四小時!2008年全球金融危機爆發初期,在華爾街一家投資銀行面臨倒閉危機的廿四小時內,管理層緊急商議補救措施,勢必在開市前力挽狂難。然而各人為求自身利益爾虞我詐,不擇手段以求自保,即使作出會加劇金融危機的行為、引發骨牌效應拖垮全球經濟亦在所不惜;但亦有人不計代價極力為客戶謀取利益,呈現華爾街商界黑幕及競爭的荒謬面貌。身處泡沫時代,上至華爾街大鱷、下至股票交易員,於金融海嘯勢將蓆捲全球的前夕,在道德、情義兩難全的情況下,掙扎於金錢與原則之間,誰人能夠獨善其身?


後記

多謝or送嘅贈券.........不過好悶吓..........簡直喺低成本製作..........又浪費咗d演員~~~~

 

1 則留言:

  1. 咦? 我又唔係咁睇,我覺得好有戲味。 如果你經過 08 金融風暴既洗禮,會睇得更有趣味!

    回覆刪除