2010年7月14日 星期三

綠悠軒@鴨利洲 - 街坊小店


地址 : 鴨利洲洪聖街11號
電話 : 2518 8977
消費 : $35/head (ie total $141)
整體評價 : fair與good(計埋價$$$$因素)之間 

因為要掃埋round 2嘅中式糕點,所以jul 10, 10再嚟鴨脷洲大街,4人嚟lunch,叫咗 :

1) 咖喱薯仔牛筋腩午餐 (hk$28)
i) 咖喱薯仔牛筋腩
-試咗友人每樣1舊
-牛腩都可以,唔會實/乾
-牛筋彈性強,唔喺好腍,唔多入味
-而薯仔喺食到先炸過,並非切完就放落去炆,有點誠意
-咖喱嘅辣度對我呢d弱者仲食得到

ii) 菜
-明顯喺烚菜,都應該無嘜點落油,健康
-不過都無嘜鹹味,要靠個蠔油先帶起個味

iii) 飯
-很大碗 

iv) 凍檸茶 +hk6
-個餐唔包飲品,+$6就有杯凍飲
-呢杯喺友人飲過1啖我先影

2) 是日鮮魚午餐 (hk$28)
i) 鹹根青
-除咗鹹根青外,仲有倉仔
-魚鱗清得唔夠乾淨
-其實魚我並唔好,不過想知道咩叫鹹根青
-友人就好自大咁話要試少少,諗住同佢醃嘅手勢比1比,友人最後話差唔多
-醃得應該唔會太耐,因為唔喺好鹹,肉質亦無變實
-肉質唔喺結實型,腍腍哋,亦小鬆,不是散,滑,幸好魚骨量不算多

ii) 菜
-意見如上 

iii) 飯
-意見如上 

iv) 熱好立克 +hk4
-正常

3) 扒飯午餐 x 2 (@hk$35)
- 湯 x 2
-友人2個都揀咗紅湯
-我無試到,見到都有d料,唔會好欺場咁得d水

- 蒜蓉包 x 2
-我就食友友人嘅蒜蓉包
-的確有蒜蓉嘅微微辛辣味
-個包都烘到外邊有點脆,算是很不錯了

-主菜
i) 牛扒
-友人要咗黑椒汁
-試咗友人少少,因喺薄扒,所以都腍
-個飯比較少有心思+d粟米粒


ii) 魚柳
-友人揀咗茄汁伴魚柳
-我無試到
-但友人話個魚柳做得不錯

-餐飲
i) 凍檸茶 +hk2

ii) 凍檸蜜 +hk3


後記
1) 1間主打做街坊生意...........又的確到午飯時間,真喺不少熟客走進來

2) 以價$$$$嚟計,已交足功課,細微處見到d誠意..........味道上,難得比較"醃尖"嘅2個友人都話ok

3) 食完坐船仔返香港仔,就遇上了廟會巡遊..............我緊喺影夠先去搭車啦


 

沒有留言:

張貼留言