2010年7月10日 星期六

囍宴 甜‧艺@灣仔 - 勝在清靜

囍宴 甜‧艺

地址 : 灣仔永豐街8號
電話 : 2833 6299
消費 : $52/head (ie total $210)
整體評價 : fair與good(計埋環境同服務)之間 

2nd visit
很久很久以前嚟過,但食過d嘜已經無晒印象..........jul 04, 10嘅dinner無食到甜品就走,所以揀咗呢度食埋甜品呢1round,叫咗 :

1) 沖繩黑糖牛奶雪糕配咖啡凍 (hk$44)
-個雪糕帶有不解嘅咖啡味,並非我預期嘅黑糖牛奶味
-雪糕不是好實,甜度適中,味道沒預期嘅有個性
-而個咖啡啫喱幸好沒有濃郁嘅咖啡味
-整體味道ok的

2) 甜品大4囍 (hk$98)
-分別有焦糕香蕉布丁甸,豆腐紅豆布丁,馬6甲西米同豆腐雪糕
-如果全部散叫要大約hk會134

i) 豆腐雪糕
-豆腐味中滲有杏仁味
-ok的

ii) 馬6甲西米
-呢款甜品喺我第2次食
-我唔知邊個正宗d,但我覺得呢個西米諗d,足料d,無咁似布丁,而且個糖漿分開上,賣相會整潔d
-西米糕底下就喺椰漿,甜度不重,所以要依賴個獨特嘅palm sugar,佢有點"杰"身,甜得嚟會帶點微酸

iii) 豆腐紅豆布丁
-紅豆蓉不錯
-豆腐布丁有豆腐味,但不濃,而且滑度亦稍遜

iv) 焦糖香蕉布丁
-焦糖面不脆,也不大焦糖味
-布丁滑度可以

3) 桂花酒釀荔枝雪糕 (hk$44)
-全晚比較稱職嘅甜品
-荔枝雪糕清甜
-不過個荔枝肉就無嘜味
-而個桂花酒釀就喺雪糕下嘅汁,味道不濃烈


後記
1) 味道不是10分好,但勝在嚟到唔洗等位........又靜局.........嚟傾吓計就最啱......服務也不俗

2 則留言:

  1. 我好鍾意去呢間喜宴架

    回覆刪除
  2. I like Jacky's fusion. Very creative but not sure if it tastes good.

    回覆刪除