2009年5月17日 星期日

x-men origins: wolverine - 變種特攻:狼人外傳



may 03, 09嚟睇

曉治積曼飾演的狼人再度發威,他過去最神秘、黑暗、浪漫1面被狠狠揭開。狼人憑著1把無敵鋼爪和驚人復原力,幾經多番歷煉,化身為空前威猛的戰鬥機器;他面臨宇宙最強的變種狂人victor creed正面挑釁,決定率領1眾變種兵團施展獨門絕技,展開連場風雲變色的生死交戰!韓國超人氣男星daniel henney片中飾演agent zero1角造型同樣酷爆,影迷值得熱熾期待。

後記


因為呢套戲擺明車馬專講狼人嘅身世同過去,所以難免無以往嘅3集鬥法咁精彩.............不過hugh jackman真喺好型仔~~~~

有次睇誤樂節目,先知佢老豆同唔知喺家姐定細妹原來都喺軍人嚟...........堅呀!!

2 則留言:

  1. 請問閣下在哪裡可以取得如此多款電影海報圖片呢? 可否告訴我?
    Thanks!

    回覆刪除
  2. 收到了,謝謝你喔~~

    回覆刪除