2009年5月11日 星期一

iron man - 鐵甲奇俠



apr 26, 09,再煲咗從友人借來嘅碟

金像紅星陣容 +《強戰世界》、《未來戰士》特技班底

繼《蜘蛛俠》、《神奇4俠》、《變種特攻》後,Marvel超級英雄系列今年輪到由《鐵甲奇俠》強勢出擊!電影鐵定於5月2日在美國盛大獻映,率先為本年度暑期猛片揭開序幕,香港方面更搶先美國,於4月30日上映!

由《強戰世界》、《未來戰士》系列特技班底,聯同金像提名型男robert downey jr,以及金像影后gwyneth paltrow合作的這部特技動作鉅製,與《奪寶奇兵》第4集、《盜墓迷城》第3集、《蝙蝠俠黑夜之神》等重頭戲,並列為2008年最令人期待的電影,影迷絕對不容錯過!

美國億萬工業家及發明家tony stark遭陰謀綁架,被迫製造最致命的武器,身受重傷的他,卻暗中製造了1套高科技盔甲,保護自己逃出生天,從此變身鐵甲奇俠保衛地球!

後記


本片喺2008年嘅出品

其實全片唔喺有好多筆墨去拍鐵甲奇俠點樣去打壞人.......救群眾。真喺嘅只有1幕去真正幫人........其餘時間都喺用嚟講自己+其他人嘅協助下點逃離敵人巢穴同研製鐵甲第2代

故事上比較突出喺原來搵人綁架男主角喺男主角嘅工作partner..........

2 則留言:

  1. 挨人MAN!!! 我中意佢個基地呀.... D 電腦勁FANCY.

    回覆刪除
  2. 呢套係近期賣飛佛 (第一位應該係 Gran Torino!),響戲院睇好 feel 好多!

    回覆刪除