2009年5月15日 星期五

再戰澳門/ apr 30-may 1, 09 (part 2)


地址 : 葡京路新葡京酒店三層
電話 : 2828 3838-7722
消費 : mop420/head (ie total mop1,680)
營業時間 : 12.00noon-2.30pm & 6.00pm-11.00pm
整體評價 : fair

may 01, 09,4人嚟食lunch :

1) 麵包籃 (免費)
-有好多款包,其中1款仲焗有1890添
-個人最喜歡香草foccacia因為鬆軟同有香草味
-本來只伴以牛油同橄欖油,但喺意大利餐廳食包,又點可以無黑醋呢,所以侍應端來了4年嘅黑醋


2) 有氣礦泉水
-因為佢會同我哋斟埋,唔會放樽水喺枱面,所以都唔知最後飲咗幾多枝,估大約2-3大枝啦

3) my 3 courses (mop380)
i) parma ham and melon
-擺到成朵花咁,面頭仲放咗1枝小花段,賣相好靚
-但哈密瓜切成咁薄,比起平時食到嘅厚片欠缺咗咬口同質感
-火腿喺軟,但唔多夠鹹香

ii) seafood linguini
-呢個喺嗰日嘅講,都喺數1數2嘅好味
-有8爪魚仔,魷魚仔,蝦,蟹肉等
-平時我去餐廳,唔多敢叫seafood嘜seafood麥,因為多數會用急凍貨色,所以多味如嚼蠟,但呢個喺每款海鮮都喺新鮮貨因蝦同蟹肉都極有鮮味,難怪放喺我面前嗰1刻已聞到海水嘅鹹鮮味
-意粉喺當然唔會煮得腍,有咬口,但彈性可以強d就好喇
-侍應的確無介紹錯


iii) ossobuco w/gremolada and pilaf risotto
-牛膝喺由小件小件堆成,有牛味
-個飯有咬口之餘又唔會好硬,但個味道好難形容,對我嚟講怪怪哋嘅香料味,唔識欣賞
-而個牛骨髓1直都唔喺我杯茶,"匹"咗1小"羮"白色膏狀嘅啫喱物體之後,就放下了

iv) traditional italian dessert from napoli zeppola
-經侍應嘅介紹,原來即喺profiteroles嗰類嘢,仲幾推介添
-不錯

v) petit four
-每人有5款
-有個麵包磨菇仔, apricot jelly, brownie,橙皮,pastry
-友人b先食個麵包磨菇仔,友人a聽佢話要試吓,見到a嘅即時變臉同b嘅奸笑,就知道a被騙了............c見狀只cut咗丁點嚟食,停咗喺口唔夠2秒佢就即吐........大家都細細聲咁笑到死(始終去到咁高級嘅食府,都要顧吓禮儀),我就當然打死都唔食啦。據友人嘅形容,佢似個浸咗怪味糖水嘅發水麵包,好難頂,不過我嗰件就由友人b食埋,因只有佢接受到,hahaha
-個pastry好鬆,亦有berry嘅自然酸味
-友人們亦欣賞個apricot jelly,貪佢酸酸哋
-2條橙皮,1條包有朱右力coating,我就無食,應該可以嘅
-brownie ok啦
-其實唔知點解通常食到嘅petit four都喺麻麻地

vi) 餐飲
-叫咗熱檸蜜

4) 友人a嘅3 courses (mop380)
i) scallops salad w/gazpacho sauce and botargo
-試咗友人1件帶子,1致覺得煎老咗少少(絶不嚴重),裡面全部熟晒,但就當然唔會"un"啦,小鮮味。廚子可以煎嘅時間短番少少,令到最中心位仲有微生就最good

ii) potato gnocchi w/don alfonso tomato sauce and buffalo mozzarella
-試咗友人幾粒
-個粉糰粒比較腍,完全無咬口,遑論煙韌
-大家對佢嘅質感都比較失望
-個番茄醬我覺得濃味同天然,我就收貨,但友人就覺得個醬都唔多得

iii) garoupa acqua pazza
-友人cut咗小小比我試,魚肉有質感,但唔算嫩口,如果佢可以煎短d個時間,可以嫩口d
-點知我嗰part 竟然有小骨要從我口中吐出嚟,去到呢類餐廳,我絶對唔預計要食客麻煩,喺我個心度,都扣咗幾多分
-另1友人都有叫呢個主菜,初時佢都話食唔到有骨,但去到後期佢都食都有少少

iv) tiramisu
-友人揩咗少少之後,就歸我所有
-用杯上嘅tiramisu難免喺會軟身咗,不過好滑,奶味都重,幸好去到最底食到明顯嘅酒味,彌補1吓
-雖然我唔覺得呢個味道驚艷,但都ok
-友人就擰擰頭喇

v) petit four
-如上

vi) 餐飲 

5) 友人b嘅3 courses (mop380)
i) baby squids w/polenta, arugula and 25 years old balsamic
-友人比咗少少魷魚仔我試..........就唔多試得真
-不過友人總評個味道不俗

ii) green peas soup, shrimp w/dry pork cheek and thyme
-我無試,但友人話呢個湯得


iii) spring chicken w/mediterranean herbs and roasted potato
-友人分咗件比我試
-雞肉喺滑,但無咩突出

iv) hot chocolate cake w/honey & saffron ice cream
-個朱古力漿唔多流.........朱古力味都濃,不過友人覺得個質感唔多討好
-反而個雪糕2個都話得

v) petit four
-如上 

vi) 餐飲 

6) 友人c嘅2 courses (mop280)
i) scallops salad w/gazpacho sauce and botargo
-如上

ii) garoupa acqua pazza
-如上

iii) hot chocolate cake w/honey & saffron ice cream
-如上

iv) petit four
-如上

v) 餐飲 

後記
- 店內setting
    

 
- 多謝友人們幫手影相.........始終咁大張枱,好難影到人哋嗰d
- 為咗要試到多種嘅菜式,所以我哋盡量唔重覆.............策略就喺我同其1友人守尾門...........等2位友人叫咗之後,我倆避住嚟叫
- dress code :不要短褲,不要涼鞋,男士上衣要有衣領
- 高興嚟試過呢間米芝蓮2星級南意餐廳見識1吓..........不過味道未如理想
- 服務好好,將比較好嘅菜色介紹詳盡兼清楚............仲好真心咁話比我聽我曾想散叫嘅甜品甜到中國人唔多接受到(最後飽到咁,當然就無叫啦)...........所以侍應嘅介紹你要聽



地址 : 下環街(近馬里奧餅店)
電話 : 2856 5393
消費 : mop4.5/件
營業時間 : 3.00pm-6.00pm
整體評價 : fair

apr 30 & may 01, 09,嚟食 :

1) 紅豆餅 (mop4)
-第1晚嚟到,佢將近收檔,所以平咗mop0.5賣比我
-仲暖熱,個皮無咩特別,似炸咗嘅麵包,唔算好油,但個紅豆餡算幾有豆香,亦幾多,唔太甜

2) 冷糕 (mop4.5)
-因嗰晚賣晒冷糕,所以第2日就嚟過
-我尋尋覓覓咗好多年,睇到細報紙介紹...........1於嚟澳門搵嚟食,重拾多年嘅思念
-個皮焗到有小小脆,外形,花生砂糖,質感都好似我以前喺老銅維記出面亞伯嘅出品,可惜有幾明顯嘅苦味,自發粉下得太多
-雖然情懷已得到釋放,但味道就唔多掂
-始終都喺亞伯出品好好多
-我好鍾意食呢種糕,自從4-5年前亞伯失蹤咗之後,我就不停打聽仲有咩地方有得賣,以前唔知點叫佢,攪到好多朋友都唔明我講緊邊種餅............恐怕呢種咁懷舊嘅小食味道只可活在回憶中

後記
- 冷糕嘅製作

 
- 冷糕嘅供應有時限性,大約5月頭/天氣開始熱,就會收爐............所以要留意



地址 : 新馬路福隆新街68號地下
電話 : 2857 4310
消費 : mop35 (ie total mop69)
營業時間 : 12.30pm-0.45am
整體評價 : good 

may 01, 09,襯2個友人去買手信,我跟住另1友人嚟食 :

1) 蝦籽撈麵 (mop19)
-蝦籽都有鮮味
-麵身濕濕地,但唔過份,可以接受
-因為無1/2點鹼水味,所以唔會好爽彈,但也不腍
-整體味道ok喎

2) 碧綠鮮魷片 (mop25)
-睇個樣我就唔多覺得喺鮮魷因平時食飯,熟咗嘅鮮魷明明喺純白色格,而唔喺肉色,不過友人都話喺鮮魷嚟..............ok啦
-但個質感又真喺好軟喎,都食到有彈性,好簡單嘅材料,鮮魷+豉油+蔥花,個豉油就帶起咗鮮魷嘅微鮮味

3) 江南豬手 (mop25)
-因為見到對面食客嘅豬手撈麵好似有幾好樣咁喎
-我話想叫嚟玩吓,高興友人又樂意奉陪
-炆得夠腍,但肉唔多,食膠性多d,味道溫溫的,唔會好似南乳嗰種咁濃
-所以我還是比較喜歡灣仔永x嘅豬手

後記
- 友人見我食得唔多,就索性請我食呢餐,多謝晒

6 則留言:

  1. 我都覺得 seafood linguini 最正,見到都流晒口水。
    那個唔係魷魚,應該係土魷,好似幾好味!

    回覆刪除
  2. 睇相Don Alfonso 1890真係唔及Robuchou吸引喎~ 哎呀,我都好想去食返餐呢!

    回覆刪除
  3. 早排早上去下環街, 原來廷記開下午.

    回覆刪除
  4. 之前拍了下環街, 不過拍不到冷糕, 可借冷糕相一用嗎?

    回覆刪除
  5. 在這copy可以了,謝謝! 因之前有blog友也想知什麼是冷糕.

    回覆刪除
  6. 相信Robuchou一定更精彩吸引呢~無記錯到好似有架甜品車推埋黎俾你自選幾款ga

    回覆刪除