2009年5月24日 星期日

年假直迫公務員

may 11, 09...............終於收到............樓梯響咗好耐嘅無薪假通知信

自從1月開始就收到風公司有機會重手裁員...........不過最後都無做到............接連就喺知道唔同bu幾個幾個咁被叮走..................
寒 被风吹走

我哋嘅bu就話比信都話咗幾次...........嗰日先真喺收到..........每月公司就送我2日.........措施由5月-12月..........總共8個月..........即喺送咗16日比我..........連埋我自己本身嘅16日............我宜家嘅年假即刻直升去到32日.............真喺拍得住1個普通年資嘅公務員.............不過人哋全部都喺有薪............我就有1/2無$$$$$$
哭

比公司拖/吊咗咁耐.........大家都想爽快d..........要放定要"掠"
冷风吹断颈
,快d講.............所以我哋已經好樂意咁接受呢個事實...........全民皆放.........暫無人要被"掠".........大家仲諗住約埋1齊北上呀..........唱k呀.............我就積極搵贊助
贼笑 两眼放光
..............贊助吓無薪日子嘅飯局...............hahahaha

幸好搵到第1個..........好多謝呢個咁肯雪中送炭嘅友人~~~~
装可爱

**當然我好樂意接受其他友人嘅贊助啦..............歡迎報名
被ps过的洋葱头
...............hahaha

請不要
举红牌
問我無咗幾多$$$$$/%.........除非你想比番我,否則1000祈唔好再向我傷口撒鹽
倒地哭
.............haha

同事 : "真喺做番條鎖鏈鎖住自己,如果唔喺,比人扣人工,仲要去洗$$$$"

我話咗比友人聽

友人 : "不如你都叫同事做多條比你啦..............."

我 : "hahahaha..........我實出去約人食飯啦.............hahahaha.............邊可能困住自己對住4幅牆鴉............."

沒有留言:

張貼留言