2009年5月7日 星期四

大戶屋@銅鑼灣 - 可以預約

moved

大戶屋

地址 : 銅鑼灣勿地臣街83號
電話 : 2573 8333
消費 : $112/head (ie total $225)
整體評價 : impressed

2nd visit
apr 21, 09,2人嚟食lunch : 

1) 北海道產昆布吉列豬扒飯 (hk$92)
-友人叫咗呢我,我試咗少少豬扒
-真喺整得幾唔錯因為豬扒無"鞋"無"un",好鬆化
-望落個蛋都仲好滑膩,無熟晒
-應該都唔錯吓
-伴以麵豉湯同漬物 

2) 吉列雞扒飯+木盒喬麥麵 (hk$70)
-先上盒喬麥麵
-之前我已經試過烏冬,所以今次要食喬麥麵
-先將大蔥絲同wasabi撈落喬麥麵汁度,再夾1"住"浸落去,拖1拖放入口,個麵質帶煙韌,無黏埋1堆,亦無腍
-個汁唔會鹹,帶甜,內有wasabi味,少少刺激吓個味蕾同鼻蕾,大蔥絲有微微嘅辛辣
-2樣嘢相得益彰,好鍾意個喬麥麵,就算食唔晒個飯同塊雞扒,我都揀清晒個麵
-吉列雞扒就由椰菜絲墊起,最底喺白飯
-眼見塊吉列雞扒都炸得好鬆,入口體驗1吓,吉列皮唔厚,又熱,好鬆化。特別再輕輕蘸伴上嘅醬油,好hp醬般濃味,咁塊雞扒就夠晒味
-其實全個餐都好多嘢吓,都唔喺太食得晒

3) 京都宇治抺茶慕絲伴無添+雲呢拿雪糕+10勝紅豆 (hk$38)
-其實已經飽,但因為唔想心思思要嚟多次,所以就叫埋佢
-睇個全名都幾笑爆嘴,護膚品先興講無添+啫,咩用喺雪糕上都啱咩?
-點都好,呢個甜品都好出色
-先食個白色小丸子,+咗少少紅豆1齊色,丸子軟糯,合格
-個無添+雪糕亦好雪呢拿,而抺茶mousse就好夠抺茶味,就算單獨食,我都唔覺得會苦,連白cream色就會令到個質感滑d,1000祈唔好小看cream上嘅點點芝麻,我無諗過小小嘅粒子經炒過之後,會發揮咁濃郁嘅芝麻味
-紅豆夠大,夠腍,但如果豆味更出就好喇


後記
1) 喺鰂魚涌嘅第1店無得訂位,但呢度就可以喇............方便好多..........起碼唔洗排隊先啦


點樣去???
1)銅鑼灣times square...........近大電視機嘅對面

6 則留言:

  1. 嘩!呢個 吉列雞扒飯+木盒喬麥麵先至 (hk$70), 真係好超值喎,得閑要去試下先。 多謝推介!

    回覆刪除
  2. 我都很想試試這間名店
    太古城的分店實在太多人了
    妳上次吃過的烏冬水準怎樣 ? thx for sharing ~

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意大戶屋呀,本來 Tue 睇完收錯愛情風想去銅鑼灣試呢間,點知佢 10:00 已 last order la....所以去了一門食。

    回覆刪除
  4. 我都鍾意喬麥麵, 夏天食一流

    回覆刪除
  5. 你依輯相勁sharp勁靚呀~!!

    回覆刪除
  6. 我本身唔太中意食吉列豬扒飯, 不過埋相好似唔錯.
    不過最吸引都係抹茶慕思........

    回覆刪除