2014年4月14日 星期一

Non-Stop - 直航殺機

mar 16, 14嚟睇

里安尼遜與導演贊美哥勒施拉及監製祖舒路華繼《無名殺機》後再度攜手,打造懸疑刺激的高空驚魂,在幽閉的機艙內每個人都有嫌疑,每個人都不可信。

標馬克斯 (Liam Neeson飾) 是資深的聯邦空中乘警,他對工作感到厭倦,視 每次生死攸關的任務,尤如例行公事。可是,今天的航班卻讓他搭上不一樣的旅程…

在客機從紐約起飛,出發到倫敦不久,標開始收到連串神秘短訊,命令他要迫使政府將1 億5 千萬美金轉到一個不明戶口,否則每20 分鐘便會有一人喪命。

一場緊張刺激的貓捉老鼠遊戲,於高空4 萬呎展開,全機146 位乘客生死懸於一線。《直航殺機》將會帶領觀眾踏上緊湊刺激的航程。


導演 : Jaume Collet -Serra


後記
多謝or送嘅贈券...........liam neeson又喺做警察呢類角色............有點悶..........希望日後佢嘅戲路可以有點突破

講番故事.........呢齣戲成本1定唔高............90%以上都喺機艙環境下拍的........不過中間估邊個先喺主腦都藏得幾深.........而且仲有同伴添..........令人意想不到

2 則留言:

  1. 入場時沒有抱什麼期望, 結局估佢吾到, 又ok喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes.....我都鍾意揭盅嗰段.....很意想不到

      刪除