2014年4月28日 星期一

屏山傳統盆菜@元朗 - 臨時盆菜

屏山傳統盆菜

地址 : 元朗屏山屏廈路塘坊村36號地下
電話 : 2617 8000
消費 : hk$150/head (ie total hk$900)
純個人評價 : good


















mar 29, 14.........6人臨時變陣來呢度lunch........叫咗 :

1) 燉陳皮鴨湯 (hk$300)
-本來呢個要訂先有得飲........不過相信嗰日天氣咁差..........應該有客臨時cancel booking
-用上1隻原鴨去燉.......很清
-材料簡單..........好似只有鴨同大量果皮.........調味好輕手.........以原味同果皮味為主.........所以唔會好濃郁.........但好順喉
-鴨肉燉到腍晒
-友人話呢個湯好去濕........好啱潮濕嘅春天飲
-食夠盆菜後.........我哋之後將個湯放上gas爐上滾番熱...........味道會稍稍濃番d........更好飲.........終於清晒
-雖然味道唔喺令人好讚嘆.........不過勝在住家無添+

2) 盆菜-細 (hk$600)
-我第1次食呢間嘅盆菜........亦都喺第1次即場食..........唔喺take away
-有大蝦,炸蠔,冬菇,鯪魚球,豬肉,豬皮,枝竹,蘿蔔,雞
-所有材料味道都ok.........味道比起我曾食過其他店的盆菜淡d.........無咁鹹
-冬菇好厚身,爽彈,炆得入味
-豬肉(5花腩)很鬆化,又入味,雖然有層肥膏.........但很滑溜,入口唔油膩
-豬皮索晒d汁.........腍,但無over..........點會唔好食呢?
-蘿蔔即時食.........無渣..........但d汁........未入到中心..........反而打包回家.........next day食嘅蘿蔔更好..........因醃足1晚
-佢嘅雞帶甜..........有醃過...........我覺得有酒............後來望到牆上嘅鱔稿..........話有塗玫瑰露+糖等去醃.........比1般嘅盆菜雞好味
-我哋6個人........又只得1-2個人大胃口...........所以ko唔晒個盆菜
-所謂嘅細盆都夠9-10個人食.........最後我哋打包咗3盒走


後記
1) 店內外環境

2) 當日都有3枱客...........我發現佢哋都喺訂咗9大簋...........可能睇咗"吾淑吾食"介紹啦............所以隔離枱反而好有興趣我哋個盆菜..........話好似我哋嗰個好d咁...........不過隔離飯永遠都香嘅道理啦

3) 友人們其實都想食9大簋...........不過1來要預先訂...........2來個份量足夠12人食 (包咗燉鴨湯同鴨飯)........我就都想試吓個鴨飯............因友人們食過話好好味~~~~~

4) 呢度好self service..........自店員上咗個湯同個盆菜後...........基本上佢哋唔會特意上來..........所以後來要搵膠盒膠袋..........店方都叫我哋自己喺上面搵...........hahaha..........好似自己屋企咁..............埋單時...........友人比hk$1,000佢找............佢又好眼利.........見到友人其實有散$$$$............佢好唔想上嚟多1轉找$$$$




2 則留言:

  1. $300個湯都唔平喎
    食咗呢餐,有冇飽到夜晚都食唔落呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都貴架........我哋都諗咗陣.........不過食唔到9大鬼 (因為有1/2人已食過呢度嘅盤菜).........所以飲個鴨湯都叫做試樣新嘢

      刪除