2014年4月22日 星期二

洋麵屋 五右衛門@屯門 - 有咬口意粉

洋麵屋 五右衛門

地址 : 屯順街1號屯門市廣場2期1 樓19號舖
電話 : 2155 8066
消費 : hk$28/head
純個人評價 : fair與good之間


















2 visits
見人哋寫........comment不錯...........mar 17 & 25, 14.......來dinner........叫咗 :

1) 廚師推介-c餐 (hk$120)
i) 湯
-有溫和嘅類似木魚味..........所以清得嚟都唔會無味

ii) 日式卡邦尼意大利麵
-落單時........要求意粉要煮硬d...........senior嘅男店員問我之前有無食過佢哋嘅意粉..........我話無.........佢話佢哋唔喺港式意粉........唔會腍........擔心再要煮硬d..........驚我食唔到............既然你咁有信心..........ok信住你先啦...........雖然心裡唔太認為你會煮到我想要嘅al dente硬度
-e.......入口有料到喎........真喺real al dente喎..........難怪亞哥咁有信心唔洗再煮硬d啦........呢個texture好好..........好多西餐廳都做唔到
-亞哥中段都有follow up問我個意粉得唔得..........我相信佢有叮囑過廚房........因為我第2次嚟再食意粉時........明顯無呢個咁好咬口
-隻蛋黃都好夠橙紅色
-不過個汁嘅味道唔夠濃亦唔夠"杰"

iii) 牛油果蝦肉紫蘇醬意大利麵
-呢個意粉texture同樣出色.......香草紫蘇醬亦很芳香
-平時我唔多like pesto呢類草汁..........嫌佢無嘜味,太淡口..........呢個唔喺濃味,不過調味剛好,又有香氣 (可能contributed by個橄欖油)........的確有質素
-蝦大隻又爽口........當然無嘜鮮味啦

iv) 飲品/甜品 - 白玉紅豆抹茶啫喱配雪糕
-呢個套餐可以揀飲品/甜品..........我當然揀甜品啦
-喺3款當中........揀來呢個比較日式的
-抹茶啫喱部份不重膠性,甜度亦低..........要配以雪糕同食..........甜度先補+到
-不過個雪糕球over freeze咗 (應1早"匹"好成球).........外佈滿冰霜...........所以過硬
-白玉丸子煙韌.......ok的
-紅豆就普普通通咁啦
-反而粒橙色物體.......硬硬的,所以我無興趣食..........唔知喺嘜嘢嚟~~~

2) 雙重滋味套餐 (hk$100)
i) 湯
-意見如上

ii) 煙肉芝士茄醬意大利麵
-今次senior嘅男店員無on duty.......我亦無特別提take order嘅店員要煮硬d
-呢個意粉嘅texture無上次食到的咁好........但1d都唔喺腍
-可惜個茄醬汁過鹹..........其實佢都有用鮮番茄仔.........亦有自然茄酸味.........唔洗調到個汁咁鹹.........side咗個意粉

iii) 洋麵屋自家酥批比薩
-呢個等咗好耐先serve到
-真的熱辣辣.........很酥鬆.........我用手拎住嚟食..........所以知道好油吓
-用上同意粉1樣嘅番茄醬汁..........所以偏鹹...........幸好只舖了大1/2個面
-同時有芝士,蝦肉,煙肉等
-味道喺豐富.........不過就油膩咗d

iv) 飲品 - 熱抹茶牛奶
-呢個套餐沒有甜品揀
-幸好就算揀抺茶牛奶都唔洗+$$$$
-沒有起晒泡沫嘅滑溜........但個抹茶濃度很不弱呀........亦有少奶香........1d都唔"希"
-所以滿意


後記
1) 店內環境

4 則留言:

  1. 似乎唔錯喎,不過都一舊幾水一個餐,屯門D嘢都唔平喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家屯門商場內都喺chain食肆......所以唔會好平.......不過2個餐食完好飽......c餐嗰我要抖抖先食得晒

      刪除
  2. 依間都想去試試, 好多targets ar! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 想食al dente嘅意粉......記得落單時提提佢

      刪除