2014年3月31日 星期一

混亂拉麵@深水埗 - 拉麵新食法

混亂拉麵

地址 : 深水埗欽州街54號平安大廈地下b舖
電話 : 2708 3077
消費 : hk$95/head (ie total hk$190)
純個人評價 : good


feb 28, 14..........2人來diner............叫咗 :

1) 混亂拉麵 (hk$75)
-因為當好遲先食lunch..........所以只能叫個最basic最細portion的拉麵..........仲share咗2"注"麵比友人幫手食
-有豚肉, 亦有連住好大範圍嘅肥膏 (ie背脂先生)嘅豚肉, 芽菜,紫菜同椰菜
-湯底濃味,惹味.........但無沾麵嗰d咁鹹..........我淨飲咗幾口
-麵喺粗扁麵.........喺日式拉麵嚟講..........我喺第1次食到......有彈性,帶煙韌........texture我like
-油度唔算高..........我絶對接受到
-豚肉都幾多吓........不過只喺原味, 亦無花巧........無調味過/炙過.........不過肉質唔喺軟滑type.........有些少"鞋"添
-食食吓我都有試吓枱上樽酢........唔重味,少少酸而已


2) 混亂全部入拉麵  (hk$95)
-呢碗即喺所有材料都有...........同我嗰碗比...........即喺多咗1隻溏心蛋, 芝士粉, 粟米粒, 味筍
-我試咗友人1/2隻溏心蛋, 醬油味弱........但橙紅色嘅溏心度ok
-我問友人嘅意見.......佢話因為有芝士粉.........聞嘅時候喺濃...........但入口時,只喺好溫和...........只喺每啖都會有些芝士味

3) 細可樂 x 2 (@hk$10)


後記
1) 店內環境

2) order紙

3) 呢度已經出咗名...........嗰晚我喺5:45pm到 (晚巿開6pm)...........無人排隊..........之後我見到門口掛住呢個告示.............頂............唔喺呀嘛..........未開舖就賣完啦.........我唯有whatsapp友人唔洗嚟啦..........正喺度互相答問之際..........我見有人入去間舖度.........裡面又有燈..........有店員又拎走咗個告示牌...................我入去1問之下.........喺有晚巿嘅..........原來個牌喺午巿時賣晒掛出來的.........咁即喺掛錯牌啦~~~於是我就排到第1個

4) 店員嘅態度麻麻...........當我哋排緊隊時...........有對年輕遊客(我估喺新+坡人)問我呢度賣咩?..........我話拉麵.........佢想睇吓brochure.........我話佢哋應該無..........只得呢張order紙...........於是佢好有禮貌咁問個女店員攞1張...........90後嘅女店員板住面..........很倔咁講"呢張唔喺傳單嚟".........就走咗去隊尾派order紙

4 則留言: