2014年3月7日 星期五

小倆口台式漢堡蛋餅專賣店@天后 - 蛋餅好d (closed)

closed

小倆口台式漢堡蛋餅專賣店

地址 : 天后電氣道96號地下清風街橋底
電話 : 6402 6976
website : www.s-yoco.com
消費 : hk$65/head
純個人評價 : fair與good之間


feb 13, 14.........喺附近做完d嘢後,嚟個tea...........叫咗 :

1) 肉鬆蛋餅 (hk$25)
-即叫即整
-頗暖熱,皮薄,有蛋香 (因打咗隻蛋落去),肉鬆又多,惹味
-店主話個醬汁都好好味.........但我話太少,我食唔真.............佢好好拎去幫我+多d醬汁
-個汁帶小小酸
-呢個gd
-其實個蛋餅仲可以+粟米/芝士............但因為我未食過,所以想食吓原味先~~~


2) 台式黑糖奶茶 (+hk$10)
-叫咗蛋餅..........可以+hk$10有杯熱飲
-我揀咗黑糖奶茶
-但好唔得...........因好稀.........茶味極薄弱.........甜味低..........更遑論有黑糖味...........我要問店主攞包糖先得
-我見佢咁easy going.........所以有坦白話佢知杯奶茶好唔得...........佢好由衷咁講多謝意見...........不過就無細問點樣唔得法

3) 哈姆吉士堡 (hk$30)
-即喺ham & cheese嘅漢堡
-個結構比我想像中簡單.............可能我諗嘢太繁雜啦..........hahaha
-可能當日天氣太凍,所以個包外表唔喺好熱.........但還夠熱力芝士弄至1/2溶
-用上全麥包,所以口感會粗糙d但健康d
-火腿並唔喺平時食到嘅西式火腿
-生菜都爽脆
-有+醬........但整體味道並不突出/夠豐富.........可能塊火腿厚切d......+多塊番茄會好味d
-個人都喺鍾意蛋卷多d
-其實店主推介黃金蝦排堡........話喺由台灣進口...........不過吉列蝦並唔喺我杯茶啦~~~~


後記
1) 店主都年青........很會同客人social.........當我食完蛋餅.......問完佢d漢堡大唔大個時.........佢反問我唔夠呀?........我話夠,只喺想試多d..........佢知道我好鍾意食嘢後...........還直接問我呢排有咩好食呀?...........haha..........通常都喺朋友先會咁問我~~~~

6 則留言:

  1. 原來搬咗去天后以前喺荃灣時已覺小店有誠意可惜開錯位呢!希望佢哋可以生意興隆^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢以前喺荃灣.......我嗰日喺d淡靜時間去........都有2個學生哥

      刪除
  2. 佢以前係荃灣, 我間唔使都會幫襯~

    回覆刪除
  3. 我都試過佢既蛋餅, 幾有特色呀

    回覆刪除