2014年3月9日 星期日

泰式素食私房菜@尖沙咀 - 泰式私房齋

泰式素食私房菜

地址 : 尖沙咀麼地道16號半島大廈8樓E座 (k11商場對面, 永勝藥房入)
電話 : 2780 4339/ 9536 3533
消費 : hk$130/head (ie total hk$1,560)
純個人評價 : fair與good (計埋價$$$$因素) 之間


feb 20, 14.........12人來dinner...........叫咗 :

1) 私房齋 x 12 (@hk$130舊價)
-新價喺hk$150/人..........由14年2月16日生效............因為我好早book (有1個月........其實1個星期前book都應該得)...........所以女店員honor番舊價比我

i) 湯
-呢個喺unlimited refill
-質地薄身........唔濃味
-小酸,微辣.........對於食得辣嘅食友嚟講...........就當然話1d都唔辣啦

ii) 泰式素叉燒
-呢個大家都覺得似兒時嘅素鵝........濃味又掛醬...........又有質感,唔喺腍晒
-甜甜哋,令人食完又想食

iii) 雪耳粉絲沙律
-材料有雪耳,粉絲,木耳,中芹,蕃茄等
-可惜個青檸汁同中芹嘅香味混出嚟嘅化學作用怪怪的
-要食多幾啖先習慣到

iv) 串燒
-份量之多...........每人起碼有3串
-呢個沙爹醬汁惹味又濃郁........質感又極似肉
-我哋仲問店主額外攞多碗汁

v) 炸蔬菜
-呢個炸得好好,入口1d都唔油膩.......裡面仲好鬆,又唔覺麵粉太重
-除咗蘸預設嘅甜酸醬外.........我哋當然攞個沙爹醬來蘸...........仲好味d

vi) 咖喱素菜+粉
-配上嘅米粉/米線就好大碟吓
-椰汁味重..........但,可惜1d都唔辣

vii) 素肉碎生菜包
-個素肉碎太腍...........最worst喺裡面有d果仁碎有"益"/"旱"味........因無其他濃味嘅食材.........所以呢個"益"味都幾明顯吓
-所以呢個剩咗好多

viii) 黃薑飯
-黃薑味溫和
-但稍為濕咗少少..........最唔到中國人要求嘅乾爽有鑊氣
-味道都ok的

ix) 南瓜露
-用上椰糖.........所以比1般嘅南瓜露多1份椰香
-微"杰"身
-沒過甜,不錯的

x) 芒果糯米飯
-早前喺布吉食咗個好gd嘅糯米飯.......面頭會撒上炸綠豆之類
-外表同平時見嘅樣無分別
-本地材料所限..........芒果唔甜,椰漿嘅香甜味唔濃
-但都ok的


後記
1) 初時男店主收我哋新價........食友代為同佢講清楚...........所以最終都喺用番舊價...........臨走時.........我再同男店主交待當時女店員 (唔喺老闆娘) 喺電話嘅口頭承諾 (費時佢誤會我哋老作攞著數).........佢講笑話等陣扣佢 (女店員)$$$$先~~~~~hahaha

2) 呢餐我要求咗要辣少少..........可惜呢方面比較失望...........無1樣嘢喺可以叫辣...........都無咗食泰國嘢嘅神髓.........而且有2味水準欠佳..........所以有點meet唔到expectation

6 則留言:

  1. 多謝安排
    我最鐘意叉燒同串燒

    回覆刪除
    回覆
    1. u r welcome la..........我都好鍾意食個串燒~~~~

      刪除
  2. 多謝jj安排呀, 其實依餐我除了鍾意串燒, 都好鍾意架lift :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣......簡單job......估你唔到咁懷舊.......鍾意架lift喎

      刪除
  3. 這間素食店幾得意喎, 不過泰式又吾辣好似吾係好貼題

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺囉..........大家都諗住1心可以辣1番.........點知連我都覺得無料到...........我都有d失望~~~~

      刪除