2014年3月15日 星期六

蒲台島走1走

feb 23, 14........跟食友們去蒲台島..........印象中我只喺n年前去過1次..............現在坐船去蒲台島...........只喺香港仔同赤柱有碼頭...........中環碼頭唔知幾時無咗喇...........我哋揀咗喺赤柱嘅卜公碼頭上船


同食友喺赤柱嘅泗益食完嘢後...........坐11:30am嘅船...........比我想像中多人去喎..........呢個班次...........上船後要買晒來回程...........共hk$40/位

到步後就開始出發............

古刻字............僧人石............靈龜上山石............大南咀...........佛手崖石...........巫氏古宅............棺材石
(古刻字)
(古刻字)
(僧人石)
靈龜上山石
(大南咀)
(佛手崖石)
(佛手崖石)
(巫氏古宅)
(棺材石)

中段............我哋有野餐輕食............同放風箏添 (n年無玩過啦)............因為大風到不得了.............所以唔需要坐跑..........隻風箏已飛咗上天

我哋坐4:30pm船走...........隻船4pm多d已泊埋碼頭...........所以可以先登船............其實碼頭附近有間士多食炭燒紫菜餐蛋麵..............因為唔喺時間...........而且已target咗赤柱目標...........所以無食到







8 則留言:

  1. 回覆
    1. 又易行又有view..........唔錯呀~~~~

      刪除
  2. 好期待下次再一齊行山呀!

    回覆刪除
  3. 好唔錯呀!!又好VIEW

    回覆刪除
    回覆
    1. yes呀.........如果多人d...........會更熱鬧~~~

      刪除
  4. 天氣好行山係好好的活動~~~吾知幾時可以再一齊去呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...........你要長d時間喇~~~~

      刪除