2014年3月29日 星期六

Kuc Space@佐敦 - 住家relax齋

Kuc Space

地址 : 佐敦道2號
電話 : 6428 1461
營業時間 : mon-fri (10am - 6pm) only
website : www.kuc.hk
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good (計埋價$$$$因素)之間


 
2 visits
feb 18 & 28, 14.............來lunch..........共叫咗 :

1) set lunch (hk$50)
i) pumpkin soup
-"杰"身質地........估計喺+咗麵粉作thickening
-好溫和嘅南瓜味外...........夾住1份pepper味..........所以飲完會有少少hing的

ii) mixed vegetables & mushroom in okra sauce
-served with semolina & rice
-叫咗少飯
-上網check先知秋葵除咗叫lady's finger之外..........another name喺okra
-老實講..........賣相真喺唔掂..........顏色比較暗啞........又1 pat嘢咁
-有2款菇,紅腰豆,泰式茄子,木耳,菜段同秋葵片
-面頭有2 pat淺黃色嘅喺semolina.........初時我以為喺咪細米飯............原來喺durum wheat after milling出嚟嘅粗粒...........我聽到個staff同隔離嘅熟客講............佢哋+咗芝士喺裡面...........呢個做法好聰明.........因為semolina本身無嘜味........如果無埋芝士..........真喺淡出鳥來........+咗芝士後.......有芝士味之餘,仲有少鹹味.........全碟最好味嘅
-我不喜歡食成pat獻汁嘅嘢..........呢個除咗擁有呢個元素之外...........因為有秋葵片同煮..........所以仲有帶黏........."匹"起時d汁時仲會有1條絲牽住...........入口滑潺潺咁............有點嘔心...........因為咁令我覺得好似鼻涕..........sorry........我成日都諗埋d衰嘢.......核突嘢~~~~hahaha
-調味好輕手..........我覺得過份清寡喇..........所以我喺用志意盡量食到8-9成!!

2) lemon ginger tea w/honey (hk$12)
-staff放低後...........友善咁同我講..........如果覺得唔夠薑味..........可以再+比我
-其實我唔喺咁薑架咋..........hahaha.........所以夠架喇
-新鮮薑汁同檸檬片........甜度適中...........味道以薑味出d

3) choco cashew cake (hk$20)
-喺度hea咗1陣之後...........就叫個朱古力蛋糕食
-無諗過$20有2件咁多喎
-外表乾身.......竟然喺小薄脆.........朱古力味濃
-裡面鬆.......但稍稍乾咗少少
-中間嘅腰果碎雖然帶唔到咩果仁香.......但就增+口感
-ok不錯的

4) flat bread & chili cheese (hk$20)
-睇個名都幾特別咁喎
-個扁平嘅中東包很暖熱
-食食吓......我就諗到將芝士塗在包內........+埋生菜同車厘架.........作自製3文治
-芝士醬小小帶"so"..........很易spread開.........只喺撒上嘅少少辣椒粉........所以只得辣意而已

5) hot hibiscus tea (hk$12)
-staff介紹呢個洛神花茶有2款serve法........1款喺用teapot.........1款就喺呢個+咗糖
-我1聽+糖.........即刻揀要呢個
-好concentrate吓..........亦幾甜吓..........甜甜酸酸..........好飲...........而且女子飲洛神花喺對健康有益的
-幾啖過後..........因為可以自助斟熱水..........我就+熱水去溝淡d........又come飲d
-其實呢度drink喺強項..........熱飲的話.........仲有lemon grass, 黑糖薑茶, masala tea, 鮮奶紅茶, 玫瑰奶茶等等......還有不同嘅咖啡同凍飲

6) lemon cake (hk$20)
-再下1城........叫多個檸檬蛋糕先 (因喺名物)..........個staff有點不信我要+order
-2大件,真抵食呀~~~~
-第1啖入口........勁濕潤..........檸檬嘅refreshing酸甜味超出..........有點似d檸檬醬咁........蛋糕鬆軟........都綿密
-但又唔喺每1啖都咁超濕潤喎.............我開始諗.........是否切片後先勁嘟上檸檬醬汁呢?
-anyway點都好........呢種檸檬嘅酸味好醒神開胃..........a gd piece~~~


後記
1) 店內環境

2) kuc = kowloon union church

3) 每天嘅lunch menu都會有1款肉.........1款齋.............大家都share同1個sauce..........不過我比較唔好彩............2次都遇上秋葵...........試過第1次no gd嘅experience之後..........我又點會再repeat呢?

4) 呢度好自助又self discipline..........自己攞刀叉匙羮............自助斟冷熱水..............落單我都是自己走去廚房找staff............食完要收拾所有餐具放回trolley上...............結帳仲喺自己放$$$$入紙巾盒同碗度........自己找贖 (第1次我驚計少$$$$..........所以個staff先幫吓我)

5) 呢度很寧靜..........好啱同人傾吓計...........同睇吓書..........好好坐~~~~


點樣去???
1) 坐mtr佐敦站...........b2出口

2) 向前行

3) 直至見到右手邊嘅斑馬線............過第1段

4) 再過第2段

5) 前面的白色閘就是了

6 則留言:

  1. 咦, 依間教堂好似係我行禮個間咁, 中文係佑寧堂嗎?? :O

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見人寫喺佑寧堂...........原來你喺呢度嘅教堂行禮架?...........真喺啱喎~~~~

      刪除
    2. 哎呀, 果然係, 咁一定要去試試

      刪除
    3. 間church對你有咁大意義.....你要去回味吓......而且你宜家喺ftm......咁就有條件去幫襯.......佢只開mon-fri

      刪除
  2. 原來就係呢度,好有住家feel,我like ar
    妳依家轉左食齋呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔喺.........咁啱連續2日都post食齋啫~~~~

      刪除