2013年11月1日 星期五

WAFFFLE!@soho - chewy type waffle

moved

WAFFFLE!

地址 : 中環嘉咸街41-43號天安城商業大廈地下B舖
電話 : -
消費 : hk$28/head
純個人評價 : fair



















2 visits
oct 08 & 25, 13.......共叫咗 :

1) classic waffle + whipped cream (hk$20+$8)
-因為我鍾意食waffle.......得知soho區開咗間新嘅waffle店...........所以要嚟試吓
-喺小圓形狀.......好似belgium waffle呢類街頭小食咁
-我問佢有無就出爐嘅waffle...........佢話有...........如果我唔介意等大約10 mins嘅話
-我當然肯等啦
-仲要再+個whipped cream嘅topping添
-waffle到手..........好期待...........果然很熱辣辣
-咬下之後.........發現點解中間咁chewy嘅.........有點痴牙.......於是滿腦子都喺疑問?_?
-我喺香港食過嘅waffle從來未試過有咁嘅質感架喎
-喺佢失咗手(未熟透)嗎?..........定喺剛出爐喺要攤耐d先適宜serve呢?
-i dun hv the answer............總之不太enjoy這個waffle...........所以我決定要再來多次verify吓...........不過下次我唔會強求要剛出爐的
2) chocolate waffle (hk$28)
-今次揀來有朱古力條嘅朱古力waffle.........因為目的為求証..........所以咩topping都唔要
-不過咁啱.........呢個waffle都喺上咗counter數分鐘啫
-入口喺微暖
-咬咗1啖,佢嘅表面有點層次感..........但中間都喺chewy嘅.........今次有影底中間嘅相.........中間明顯喺深色d
-而2條植入嘅朱古力條因為溫度關係,所以會似喺軟"杰"身嘅ganache..........朱古力味濃


後記
1) 店內環境
 
2) 為了解多d waffle嘅資料..............google過先知道waffle分好多種style........很有地域色彩...........呢間嘅waffle很吻合liege waffle內嘅形容..........richer, denser, sweeter, and chewier waffle..........they're an adaptation of brioche bread dough, featuring chunks of pearl sugar which caramelize on the outside of the waffle when baked...........喺比利時好common搵到呢種嘅waffle

希望我估啱shop owner本身intended就喺想要做出這樣texture嘅waffle啦~~~~

這是我google waffle後睇咗嘅reference link
http://en.wikipedia.org/wiki/Waffle

3) 話雖如此.............不過chewy type嘅waffle並唔喺我杯茶...........我還是鍾情外表crispy..........內裡鬆軟...........兼有蛋香嘅waffle..........但我仍在茫茫大海搜尋中~~~~

4) 店員好nice.........很appreciate佢盡力滿足我要just bake waffle嘅要求..........服務態度好好...........每次來都好主動介紹今日available嘅waffle味道

沒有留言:

張貼留言