2013年11月8日 星期五

wechat event@紅花會

紅花會

地址 : 紅磡馬頭圍道
電話 : 9541 1221
消費 : -
營業時間 : 7pm - 2am (主要接party job)
website : www.facebook.com/hibiscusclub
email : hclubhk@gmail.com
 


















oct 29, 13............跟食友們來參+wechat嘅event.............很有心思揀來紅花會..............1間新開...........又隱沒喺波樓內嘅私房菜 :

1) drink
-我要咗杯青檸梳打
-酸中帶微甜...........原來我之後要靠佢解辣~~~~


2) 青木瓜沙律
-青木瓜有口感,唔喺腍身
-酸酸甜甜嘅dressing很惹味..........本是很好味...........但藏著的辣度也不輕..........所以我無再番挾
-幸好今次嘅賓客都唔多食得辣.............所以立即同年輕嘅廚師講之後嘅菜色要微番d手
 
3) 泰式鳳爪
-這個無咁辣啦.............但鳳爪比較硬身咗少少
 
4) eggplant with spicy and sour dressing
-靈魂都喺base個汁........因茄子應喺好basic咁蒸咗去........之後再淋上個汁
 
5) 小食
-因為這不是rush dinner...........所以間場上咗d小食蝦片比我哋
-鬆脆帶微辣

6) flavored minced pork with fresh lettuce leaves
-睇個樣以為好辣..........好彩廚師知道我哋嘅程度...........所以差唔多喺無辣咁滯
-這道菜相對哋清d..........有塊脆生菜包住肉碎食

7) spicy & sour fish soup
-初入口..........酸味先來...........辣味隨之而至.........仲幾持久吓
-對我嚟講........辣度同個青木瓜沙律差唔多
-魚肉嫩,亦有點鮮味............食友覺得魚肉未夠入味..........但對我嚟講是不錯.........咁我先食到魚鮮味,亦喺1個舒辣位
 
8) 燒豬頸肉
-呢個喺大家1致大讚超好味.............so far喺我食過最好味嘅燒豬頸肉
-首先肉質鬆,juicy,嫩滑,仲有肉質,唔喺得個腍字........又有少少脂肪
-暖熱,很入味,帶甜,就算唔蘸汁都好好味
-如果再稍稍grill耐多少少...........個表面挺多dd.........會同裡面嘅tender對比得更強

9) grilled prawns
-隻蝦size唔細..........味道也不錯..........但因為豬頸肉太出色..........所以佢就會被比下去

10) 炒雜菜
-呢個好食因為炒得好出蒜香
-而且d菜又無炒到腍晒..........個汁帶點甜.........令人開胃

11) 炒青口
-呢碟好似唔夠熱
-味濃惹味的

12) dessert of the day
-喺有點新意嘅木瓜糯米飯...........+上斑蘭蛋pudding
-軟糯嘅糯米飯很有椰漿嘅甜
-木瓜很濃木瓜味,又甜
-食完很滿足嘅1個甜品

 
後記
1) 好多謝wechat嘅邀請.........食到1餐有質素嘅泰式私房菜...........又收到好實用嘅souvenir..........喺1次好特別嘅event

2) 店內環境

2 則留言:

  1. 劉總都話辣,妳應該覺得更加辣喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以食到沙律同個湯時...........我有d跳舞囉..........劉總就勁啦........個湯佢話都唔辣添呀~~~~

      刪除