2009年2月6日 星期五

boracay/ jan 24-28, 09 (part 3)

以美食作為last part, here u r!!

喺station 1-3,多食肆到你咁信...........我哋主要留喺d mall+station 2範圍搵食最多.........我比較喜歡有

1)

mango w/almond
apple玉桂

2)
stir fried vegetable
bbq squid
chili sauce live crab..........不過下次要叫蒸.........因佢個chili汁好假,估喺現成貨,有少少side咗隻咁肥美肉鮮嘅蟹

3)
penne in red sauce
haiwaii pizza,不過個火腿好鹹........下次要試吓另外嘅口味

4)
鐵板lapu lapu
bbq shrimp

5)
paella negra de mariscos

6) boracay regency resort屬下
dinner buffet,好抵,大約$100多/人
熱葷無影到,但喺最掂
近門口嘅枱所望到嘅靚景

A) 普通嘅有

- big mouth嘅small halo halo

- fruitas嘅halo halo

- fruits in ice cream summer cafe嘅雪糕

- andok's嘅燒雞同豬柳串



B) 好想食但book唔到位嘅有

-cyma (希臘菜)

7 則留言:

  1. Kitty要咁夜先至嚟探你, 真係唔好意思呀

    回覆刪除
  2. d 食物好正! 想請問由 station 1 步行至 station 2 要幾耐? 由 station 2 行去 station 3 呢?

    回覆刪除
  3. 靚景+美食, 搞到我都好想去!!

    回覆刪除
  4. 都係靚景吸引D~! 仲有星期六唔係formal booking, 可以relax, 你黎的話俾個電話我ok架啦

    回覆刪除
  5. 樣樣都好似好惹味咁

    回覆刪除
  6. 菲津賓之旅好睇好食,又幾好喎!我伊朗D相 post 咗上去啦!

    回覆刪除
  7. 岩岩起身未食野,睇到黎呢度,
    我真係.........頂唔順啦

    回覆刪除