2012年6月30日 星期六

圓方餃子粥麵@深水埗 - 頗全面有水準

圓方餃子粥麵

地址 : 深水埗福華街104號
電話 : 2720 0855
消費 : 詳情如下
整體評價 : good

n visits
may & jun, 12..........來過多次,共叫咗 :

1) 蛋黃咸肉糉 (hk$16)

-5月糉時份,當然要叫番隻啦

-size比同區坤x大少少
-佢嘅糉葉香強,口感喺我喜愛嘅腍中微挺身
-裡面有蛋黃同小小肥肉
-入口有糉葉香,蛋黃大,唔算實,(蛋黃就坤x略勝1籌),有些少5香粉味
-很類近兒時食到的味道,所以好啱我個人口胃
-不過後來友人同我講過大陸糉事件,令我對巿面買到嘅糉有些少保留


2) 齋腸 (hk$8)
-滑,不過稍稍腍咗些少
-ok的,只喺個甜醬"杰"咗少少,味搶咗少少



3) 皮蛋瘦肉粥 (hk$15)

-味道唔會好夠味,少少調味而已,所以唔會好勁味精
-有少少米花咁
-整體味道自然


4) 煎韮菜餃 (hk$10)
-很特別,如煎餃,只得韮菜餃呢個選擇
-1碟3隻
-煎到少脆身,唔算好油
-個餡團喺1齊,沒有過濕
-因韮菜嘅氣味比較強同搶,所以食完1隻,滿嘴都喺韮菜香



5) 魚湯上海雲吞 (hk$18)

-魚湯奶白色,味道自然,沒有過鹹,有很輕輕嘅胡椒味,魚味亦溫和
-雲吞皮薄,菜同肉嘅比例相約,調味得宜,沒有過乾



6) 豉汁蒸排骨飯餐 (hk$31)
i) 魚湯
-意見如上


ii) 油菜
-正常的大條芥蘭

iii) 豉汁蒸排骨飯
-這裡的蒸飯似乎喺即叫即蒸,所以都要等上好1個時間(10幾分鐘)先出到
-平時來幫襯時,都會見到幾多男食客叫蒸鯇魚飯,不過我對蒸魚麻麻哋
-雖說喺排骨,但全部都喺無骨的,位置喺有點筋膜,肉很嫩滑,亦有彈性,食到有肉質,調味得宜
-+上豉汁,全碟很惹味
-附上白飯1碗,好快比我食晒.........餘下仲有2"舊"排骨,但飯就無晒



後記
1) 後來望真d佢個樓面同廚房...............原來喺全女班............只喺間唔中佢嘅收銀會喺個男仔

1 則留言:

  1. 餃煎得好靚仔丫
    排骨都唔錯,不過要等1粒鐘咁耐?

    回覆刪除