2012年6月29日 星期五

坤記糕品專家@深水埗 - 5月糉

坤記糕品專家

地址 : 深水埗福華街115-117號北河商場地下10號舖 (北河街交界)
電話 : 2360 0328
消費 : $25/隻
整體評價 : fair與good之間


n visits
又到端午時節............又喺糉癮起嘅季節..............jun 08 & 13, 12..........分別買咗2款糉回家蒸嚟食 :

1) 綠豆蛋黃糉 (hk$25)

-正常住家size

-拆開時已聞到糉葉香
-索價唔平,因為裡面有蝦乾,粟子,肥肉,蛋黃,好多料
-以下切開相喺未蒸前影的
-質感小軟身
-相信佢嘅蝦乾質素好好,我習慣就算食鹹糉都喺+糖,就算+咗糖,佢裡面嘅鹹鮮味仍是好強
-蛋黃亦喺有質素的,又大,又橙紅,而且入口唔會實,很綿密,只喺沒有浸出油份啫
-肥肉應有混過5香粉,不過喺鹹鮮嘅主流下,唔多食得到
-整體嚟講,呢隻糉用料有質素.............尤其啱鍾意有鮮味的朋友
-食糉嘅口味很個人同主觀.........而且唔同鄉下就有唔同配料組合...........我嘅標準喺深受兒時食到屋企人所包的味道影響
-我所熟悉嘅糉都比較樸實,唔會有海鮮,或多餘的雜肉 (肥肉除外),尤記得嗰份糉葉香,5香粉,肥肉嘅油份,蛋黃同去邊綠豆,口感小挺,所以呢隻糉雖然喺有質素,但唔喺我杯茶,解唔到我嘅癮



2) 紅豆糉 (hk$25)
-同樣正常住家size
-買呢隻紅豆糉,期望會無蝦乾
-不過見佢收$25/隻,相信都會有蝦乾
-裡面有蝦乾,蓮子,肥豬肉,蛋黃,抽起大部分嘅綠豆,換來就喺糯米同少量紅豆
-以下切開相喺未蒸前影的
-今次呢隻紅豆糉嘅肥豬肉明顯大"舊"d
-鹹鮮味都有,但好似無綠豆糉咁強
-意見大致如綠豆糉


後記
1) 踏入端午節嗰個星期...............坤記會主打賣糉,而抽起唔生產大部份嘅糕點

1 則留言: