2012年6月26日 星期二

Killiney@尖沙咀 - 1解星洲美食癮

Killiney

地址 :  尖沙咀加連威老道100號港晶中心6-8號地下
電話 : 2723 4333
總店 : 新加坡消費 :  詳情如下
整體評價 : good

2 visits

mar 31 & jun 10, 12來過2次...............共叫咗 :

1) 咖椰多士1/2熟蛋套餐 (hk$38)
i) 1/2熟蛋
-其實個1/2熟蛋最早上,不過我要等埋多士蘸嚟食,所以只可以喺等嘅時間+埋豉油同胡椒粉撈好個base先

-呢度唔止1隻蛋,蛋白好豆腐花咁,蛋黃當然好流動啦
-+埋豉油同少少胡椒粉,就喺1個好東南亞風情




ii) 咖椰多士
-以前去過新加坡嘅坤記,第1次食過咖央多+豉油1/2熟蛋,很難忘............返到香港總喺好懷念
-知道有新加坡嘅過江龍嚟咗香港,又有豉油1/2熟蛋,所以1定要來試
-烘得好靚,入口好暖熱吓..........又喺好味咗1/2
-多士表面微脆............記得坤記嘅多士會薄d,烘得會再燶d,所以會脆d
-咖央醬都ok多,鮮牛油都算厚架,咖央醬清甜,但牛油更突出.........軟滑,油香
-很like



iii) 熱美祿
-唔知點解美祿會喺代表到新加坡嘅飲品
-仲配上小膠"羮",好有地度街巿食檔風味
-落單時,店員問我洗唔洗少甜..............我好快咁答 "唔洗"
-甜度唔算真喺好甜,我接受到
-美祿都濃喎,不錯


2) 叻沙套餐 (hk$58+$8)i) 叻沙
-其實上次都好想食叻沙,不過更想食多士+1/2熟蛋
-見到其他食家提過佢嘅熱度麻麻,所以我喺落單時要求煮熱d
-所以熱度無問題
-有烚蛋,2隻蝦,豆卜,魚蛋片同芽菜
-先將材料再壓落d湯度,因為芽菜同烚蛋喺最後放上去的,未與叻沙融合
-蝦都幾爽,當然唔好expect有鮮味
-再飲啖湯,很有椰奶香,濃味,"杰"度適中,辣味其實唔喺好強,幾惹味,但對我呢個唔多食得辣嘢嘅人士,已到極限,愈食愈熱,所以又流晒汗又有鼻水............但又食得好過癮
-我都幾鍾意食叻沙架,但我又食唔到辣喎,所以都幾矛盾...........如果叻沙無辣味,已經會失晒叻沙嘅精髓...........所以我寧願1路食1路飲水
-估唔到呢個叻沙嘅麵都幾煙韌喎.............煮成咁,時間掌握要好準先得........10分gd



ii) 美祿恐龍
-由個set upgrade做美祿恐龍要+$8
-嗰日都幾熱,所以要叫杯凍飲
-很多美祿粉,攪好再飲,所以份外香濃
-配合佢1齊食叻沙就好幫到我手解辣
 


後記
1) 這是喺要自己去落單........之後店員會端上你張枱


2) 服務很好...........很nice...........我第1次去時,唔知有套餐.........店員主動提醒我有套餐選擇

3) 食飽飽之後去食友家小聚............我當然揸流灘啦~~~




點樣去???
1) mtr紅磡站 d1出口

2) 向前面呢條行人天橋進發




3) 好長吓............繼續向前行

4) 盡頭位落樓梯


5) 之後向右轉


6) 路口向左轉........前行


7) 路口再向左轉........前行中段就喺

沒有留言:

張貼留言