2012年6月21日 星期四

Black n White@大角咀 - 綿花棒棒糖workshop

moved

Black n White

地址 : 大角咀埃華街88-102號B&D舖
電話 : 2789 1330
消費 : -
整體評價 : good
* 這食評同時刋於openrice


多謝or嘅邀請...........jun 05, 12............可以嚟參+整綿花棒棒糖嘅class...............體驗咗 :

1) 自家製綿花棒棒糖製作 (hk$350/位)
-原來除咗有甜品食之外.............喺有簡單整甜品嘅class
-6月份有得整綿花糖同松露黑朱古力
-今次我哋就玩整綿花糖

-1個class,另仲包1個意粉,1杯特式飲品同1件蛋糕.............所以都好全面同豐富


pasta/ rice
i) 香草白汁3文魚流心蛋意粉 (hk$42)
-隻蛋嘅流心度強
-蛋汁為個意粉幫忙製造濕潤度
-全碟嘅味道主要嚟自3文魚...............很有3文魚味,無overcook,鹹味適中
-不過如意粉可煮短d時間,令佢挺身同有咬口d更佳




ii) 菠菜汁蜆肉燴意粉 (hk$38)
-味道比較清淡,最失色喺個意粉煮得腍咗d


iii) 香辣蒜片雙茄海蝦意粉 (hk$42)
-這個喺由款待我哋嘅店代表推薦的,果然無介紹錯
-安排咗少辣比我
-蝦爽口,車厘茄同番茄乾,前者比到juicy新鮮,後者比到自然酸味
-因有蒜片,炒得香口,意粉都算炒得彈口
-整體味道豐富,口感質次都多(有爽,有彈,有juicy)

iv) 椰香焗葡國雞飯 (hk$38)
-上枱时已聞到好清香椰味
-焗得表面少乾身,個葡國汁濃,"杰"度適中,有椰香,甜而不膩,有汁伴飯1齊食,好食到要清碟先可收手
-配料方面,我只食咗薯仔,炆得又腍又入味
-gd

workshop
i) chef示範
-食飽飽之後,就輪到戲肉
-綿花糖漿同朱古力薄片都喺由chef koo示範同解釋
-先做綿花糖漿.............下材料都有先後次序.............亦有技巧,唔可以用工具攪
-之後熄火先+入黑+侖子蓉............再放入機度打
-顏色會由深紫變成淺紫色.............黏度會變得輕,下滑嘅速度亦很慢
-雖然這部份無得參與..............但我哋都有工作架喎..........就喺派比我哋嘅recipe上記錄個步驟
-之後可以自己回家試做..............不過我無嘜烹飪嘅talent............還是算把啦~~~~~
-因為唔洗自己落手落腳整............我就可以有時間去問問題............chef koo都解答得好詳細..........我好滿意~~~~


-之後就示範整朱古力薄片..............原來個過程要降溫.............又要升番溫..............比想像中複雜
-再雪1個長時間




ii) my show time
-我哋嘅工作就喺唧綿花糖同裝飾
-頭2件唧得比較差...........初時我仲質疑點解我包綿花糖漿會比其他同學仔"杰"?_?...........後chef koo親自指導下............hahahaha..........原來喺我唧嘅手法有問題
-噴上白色嘅可可油後............就可以用唔同顏色嘅icing畫圖案
-我嘅創作力比較貧乏.............所以只可畫出簡單不過的圖案了
-其中1個我喺畫鯨魚尾..........可惜無人睇得出............hahaha


蛋糕


i)
Siuchuan Pepper Chocolate Mousse Cake
-這個喺最近得咗奬嘅蛋糕
-賣點喺有川椒為食材之1
-諗住會辣,其實喺唔辣,只喺食到微微川椒嘅香氣而已
-芒果肉,朱古力mouse,朱古力海綿蛋糕,cream cheese同餅底都稱職


ii) Vanilla Napolean
-這個有別於平時見到嘅拿破侖,頂就喺弄碎了的pastry,傳統嘅1片過pastry只喺中間嗰塊,呢個設計方便切開嚟食
-其實每樣食材都稱職,但唔知點解食到1份油香味
-所以未被感動
iii) The Signature
-這個就會喺朱古力甜齒喜歡嘅甜品
-外層先來個朱古力glazing,再有朱古力mousse (濃郁),海綿蛋糕 (鬆軟,濕潤),cream+餅底
-食罷實在,有份量
 

iv) Mini Iced TTF
-這個喺類近tiramisu
-除卻了咖啡酒味,擴充了杏仁味,不過唔似喺杏仁酒,因唔多feel到酒精味
-濕潤度高
-不過個人喜愛有酒的tiramisu...........仲要喺有rum的才合我意~~~~



v) Salted Caramel Mousse Crumble
-呢款喺跟the signatures同樣喜歡嘅蛋糕
-dome頂已好精緻...........呢個白朱古力dome都幾硬淨吓
-裡面先喺寶藏........有crumble,焦糖mousse(有份焦糖香氣,唔喺拖肥味),朱古力薄片,朱古力碎等
-鹽據店方介紹喺用上粉紅喜瑪拉雅山貨,鹹味同焦糖真喺好夾,很有趣嘅組合
-而個crumble都好濃牛油嘅香氣,所以我笑言唔可以知道個recipe用咗幾多牛油,否則會好有內疚感
-總之出嚟嘅效果會令你嘅味蕾忙碌非常




特式飲品
i) sinking island - dark chocolate
-這是1個很淒美嘅飲品
-美麗嘅朱古力網球慢慢沉沒在熱朱古力海裡
-令我聯想到溫室效應,水位不段升高,將要淹蓋美麗嘅島國,eg馬爾代夫
-也好鍾意個mini發蛋棒..........店方話要special訂的
-個朱古力網球同熱朱古力喺分開上............然後自己親手放入杯熱朱古力上
-講番個味道,攪均了的黑朱古力,濃郁,after taste都唔弱,"杰"身 (但未至好"杰"),仲會飲到些少好細粒嘅朱古力脆粒
-滿足







ii) sinking island - milk chocolate
-呢個喺牛奶朱古力版
-飲咗少少,無黑朱古力咁"杰",較順滑d
-各有特色


 



後記
1)店內環境







2) 這次喺我第1次嚟black n white............因有店方做briefing...........所以可以從裝修(很多發蛋器 - 天花燈,枱號,攪拌棒)感受到店舖嘅clear concept............想客人溶入廚師嘅世界..........而其出品就強烈感受到佢對自己嘅要求 : 視覺美感 (朱古力網球),動感 (sinking island), 豐富嘅味道 - 層次感(很多材料)配合口感............所以其甜品會有很重嘅藝術氣質

3) 再次要多謝or給我1次很好嘅體驗............1次過滿足3個願望: 有得食,有得玩兼有得問~~~~

4) 店方透露遲些會開間朱古力學校呢~~~~

3 則留言:

  1. Sounds so much fun.....lots and lots of chocolate cakes.....Yummy....

    回覆刪除
  2. 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade)6/22/2012 2:05 上午

    thx! u'r blog just let me discover what I had for dessert at Chef Studio!

    回覆刪除
  3. 下次試下佢個用玻璃樽裝既藍莓芝士餅呀~好食!!!

    回覆刪除