2012年1月23日 星期一

文華廳@中環 - part 2


地址 : 中環干諾道中5號香港文華東方酒店25樓
電話 : 2825 4003
消費 : $365/head (ie total $1,470)
menu website : http://www.mandarinoriental.com.hk/hongkong/dining/restaurants/man_wah/
整體評價 : good


2nd visit
上次嚟dinner食唔到佢嘅點心...........jan 08, 12...........4人嚟lunch..........叫咗 :

1) 小食 (送)

-喺炸菜片
-爽口,只喺微辣,啱晒我嘅程度
-帶點甜,幾惹味,不錯



2) 黑椒牛柳酥 x 4 (@hk$33)
-這裡嘅名物點心之1
-很酥鬆嘅外皮
-裡面喺好惹味嘅牛柳粒,黑椒味出,但唔搶喉或好辣


3) 瑤柱萵筍餃 x 4 (@hk$26)
-見到呢個嘅材料特別d,所以叫呢個,無揀到蝦餃
-個人就略嫌味道鹹咗d,味道重咗d
-我本來諗住用上萵筍,味道會清宜d


4) 蜂巢鮑魚盒 x 4 (@hk$54)
-曾聽過食友嘅推介要食,所以唔可以錯過
-相對地,隻鮑魚都幾大架
-個酥盒鬆化,芋味亦濃


5) 皮蛋芫茜斑片腸粉 (hk$238)
-平時都見過魚片腸粉,呢個就驚貴好多,用上石斑
-很特別的用皮蛋芫茜去配石斑
-皮蛋芫茜+上用米漿整成嘅腸粉,就令我哋聯想到食粥嘅感覺
-石斑會喺呢個腸粉嘅重點,所以我都要嚐真d,果然肉質結實,有彈性,有點鮮味,調味唔重手
-喺有質素的


6) 薑米頭抽和牛粒炒飯 x 2 (@hk$108)
-相為1/2份
-入口最突出喺頭抽嘅鮮味..........沒有死鹹
-牛肉切得很碎,其實用上和牛對味道上同質感上起不到什麼作用........充其量只喺可以喺menu上變得名貴1點,高價1點
-如用上其他牛,都可以增+1份牛味


7) 酥皮雞蛋撻 x 4 (@hk$20)

-望落都見到好多層嘅酥皮
-入口暖熱
-蛋漿滑,不過甜度可以+d就最好



8) 原桶即撞豆腐花-2人用 (hk$128)

-相為1/4份
-很滑,亦有明顯豆味
-本來跟來喺黃糖,不過通常都不能完全溶在豆腐花中
-所以為了保持入口滑溜,我慣性食豆腐花都會+糖水,所以另外要求糖水



9) 陳皮湘蓮紅豆沙 (hk$60)

-1碗大家share
-我就用嚟+落豆腐花度,自溝成紅白
-其1友人跟我咁食,不過佢就覺得2者混埋,味道變得不倫不類
-紅白對我嚟講,充滿初中時代嘅回憶...........當年銅鑼灣仲有怡東商場.........1f有間食傳統中式甜品舖.........除咗common嘅中式糖水外..........仲有得賣花生糯米糍(將1條糯米糰放落花生碎糖中剪剪剪嗰種).........龍鬚糖之類.........佢嘅紅白真喺好好好味(豆腐花比呢度仲滑,紅豆沙仲有蓮子百合足料).........我每次去親都喺必食
-講番呢度嘅紅豆沙,除咗蓮子外,仲有望唔到嘅陳皮,陳皮味度溫和
-而豆味就10分爆滿口腔
-平時都食過煲到起沙嘅紅豆沙,但呢個起沙濃度好高,水嘅成份相對少d,所以會"杰"些少



10) 美點雙輝 (送)

-今次喺合桃酥+馬豆糕
-馬豆腍,有椰汁香,味道穩打穩紮,沒有花巧
-而個合桃酥入口暖熱,很鬆化,又香,裡面有大粒合桃,真的好唔錯



11)
雲南陳年普洱茶 x 4 (@hk$40)


後記
1) 友人們很喜歡佢嘅xo醬

2) 之後順便行去睇吓華爾街行動 

1 則留言:

  1. Good food...every dim sum is so nicely presented....Drooling.....Oh the occupy thing is under HSBC HQ in HK....Should also be under some ibanks too...:P

    回覆刪除