2012年1月9日 星期一

Flying Sword of Dragon Gate in 3D - 3D 龍門飛甲





dec 27, 11嚟睇

明朝西廠督主雨化田(陳坤飾)為了追捕懷了龍胎的妃嬪素慧容(范曉萱飾)下落逃出宮外,素慧容逃亡中得俠女凌雁秋(周迅飾)救走,兩人路過的正是龍門客棧,相傳“龍門”是三百年前西夏王國神秘失蹤之地點,每六十年必有一場巨大的沙塵暴,之後皇宮大門會破沙而出,那裡會找到失落的寶藏。
客棧之內可說臥虎藏龍,有韃靼女子布魯嘟(桂綸鎂飾)領頭之韃靼隊伍,有女俠打扮的顧少棠(李宇春飾)及專門買賣江湖消息的胡中玉,而胡中玉竟長得與雨化田一個模樣!多年未露面的趙懷安(李連杰飾)亦同時神秘現身!
各路英雄狹路相逢龍門客棧,而十幾條龍捲風亦同時向龍門客棧旋轉而來!


後記

多謝or送嘅贈券.........呢齣嘅武打同特技都流暢喎..........好睇.........情節緊湊...........不過有2個故事位比較牽強 : 為保護個大肚婆宮女攪到咁麻煩............最後原來大肚婆都喺奸嘅,仲"吉"到周迅重傷...........最confusing喺佢臨尾句 :"(佢)去幫凌雁秋殺個負心漢(李連杰)"之類............如果咁有心幫周迅出頭.........咁又做嘜重創周迅呢?

沒有留言:

張貼留言