2012年1月5日 星期四

勝博殿日式炸豬排@銅鑼灣 - 錯在隻蝦


地址 : 銅鑼灣恩平道42號亨利中心地庫
電話 : 2895 4111
消費 : $232/head (ie total $465)
整體評價 : good

1st visit
dec 21, 11.........2大1小來dinner............叫咗 :

1) 枝豆 (hk$35)

-腍度適中,略嫌枝豆唔大
-食其原味
-喺我去日本餐廳慣常叫嘅小食




2) 配菜 (包咗任食)
-包括有椰菜絲,青瓜片,漬物同白飯
-漬物我就交比友人獨自享用喇
-個椰菜絲新鮮,甜,混埋枱上嘅芝麻醬/柚子醋汁同食,的確更好味,我就喜歡柚子醋多d,酸酸地,敲醒個胃去迎接之後嘅吉列炸嘢
-而個青瓜片好似浸過吓鹽水,有些少鹹味,但就無搶到青瓜獨有嘅清新味道,不過友人就嫌佢無夠味
-店員會自動同你+添



3) 特上級炸豬柳套餐-中 (hk$168)
i) 芝麻
-食炸物唔少得嘅磨芝麻玩意


ii) 特上級炸豬柳
-主角嚟啦
-吉列表面入口相當鬆脆,熱辣辣,肉亦鬆化
-再蘸埋芝麻溝豬扒汁同食
-不過豬扒汁味道太濃,太搶了,所以之後的蘸少少就夠,都無試到伴來嘅鹽花


iii) 麵豉湯
-ok,唔會好鹹,順喉


4) 炸雜錦海鮮套餐 (hk$178)
i) 炸雜錦海鮮
-有2隻大蝦,1件帶子同1個忌廉蟹肉餅
-個帶子喺大隻嗰種,都幾有鮮味,不錯
-之後食隻蝦,真喺lai嘢..........點解咁粉嘅?.........完全無蝦應有嘅肉質結構...............我仲以為喺cheap素蝦嚟添,好唔得,唔知喺咪我唔好彩,嗰晚佢失手?
-個忌廉蟹肉餅就滿是小"杰"身嘅忌廉醬,creamy,蟹肉有,但無忌廉醬咁澎湃,味道都ok的


ii) 麵豉湯
-意見如上
 
5) 黑蜜紅豆綠茶雪糕 (hk$38)
-雖然已諗好咗下場去邊度食甜品
-但都喺忍唔住,叫1個日式甜品熱吓身先
-只喺份量少咗d
-小朋友連友人嗰份都想食埋


後記
1) 祝友人同佢嘅小朋友生日快樂

2) 店內環境




3) 如果唔喺隻蝦,今晚會喺超圓滿~~~~~

4) 呢餐飯可以換嚟9個印...............所以下次食飯,就可以蓄到10個印,當$50用..............反正我仲想試吓豬柳卷,炸蠔同滑蛋豬扒蛋

1 則留言:

  1. Very juicy pork chop...yum and the environment is nice too.mouthwatering.....

    回覆刪除